Pokémon: The First Movie (1999)

Label: Atlantic

14. Aaron Carter - Have Some Fun with the Funk
  15. Midnight Sons - If Only Tears Could Bring You Back
  16. Blessid Union of Soul - Btother My Brother
music_kaza
Er zaten goeie liedjes tussen, maar op deze cd staan ook wat tegenvallers die ik me totaal niet kan herinneren. "Brother My Brother" is nog wel het sterkste lied.

avatar van Urbanoetang
Hier ga je toch niet op stemmen? De soundtrack van een pokemon film. Ik bedoel, wat verwacht je? Wereldmuziek?

edris.
Want je mag niet stemmen op albums waar je geen wereldmuziek verwacht he?

music_kaza
Urbanoetang schreef:

Tuurlijk wel, verman je Deze pokemon film had juist steengoeie muziek. (de andere cd met de achtergrondmuziek). Hield het indd niet voor mogelijk en was erg verrast.

Deze liedjes waren dan wel velen malen minder op 2 na, maar het idee dat het een erg slechte serie is betekend nog niet dat je niet hoeft te stemmen.

Oeh, m'n eerste CD als kind! (Althans, zo herinner ik het me.) Eh... Veel meer heb ik er eigenlijk niet over te vertellen

avatar van Arrie
Billy Crawford heeft de Pokémon Theme echt verkracht. En Aaron Carter? Serieus, zat dit allemaal in de film?

avatar van AOVV
Urbanoetang schreef:

Nou, het is niet bepaald Dead Can Dance, Manu Chao of Buena Vista Social Club, maar het kan er toch mee door?
Alleen al omdat het Pokémon-dag is, verdient deze score een reactie!

avatar van Urbanoetang
AOVV schreef:
Alleen al omdat het Pokémon-dag is, verdient deze score een reactie!

Ha! Grappig om dat bericht van zeven jaar oud weer terug te lezen, al is hij jammer genoeg niet al te volwassen. Zat toen nog op de middelbare school en had die avond vast niets beters te doen dan hier willekeurige toevoegingen opzoeken.

avatar van Slowgaze
In de titel van het album en de titel van een liedje staat onterecht 'Pokemon' zonder accent op de e. De correctie is al ingediend.