Carl Perkins - Ol' Blue Suede's Back (1978)

Label: Jet

1. (We're Gonna) Rock Around the Clock (3:58)
  2. That's All Right (3:18)
  3. Kaw-Liga (2:43)
  4. Tutti Frutti (2:35)
  5. I'm in Love Again (2:28)
  6. Blue Suede Shoes (2:45)
  7. Be-Bop-A-Lula (3:14)
  8. Maybellene (3:03)
  9. Whole Lotta Shakin' Goin' On (3:06)
  10. Hang Up My Rock and Roll Shoes (2:38)
  11. Shake, Rattle and Roll (3:30)
  12. Rock on Around the World (3:04)
Kan iemand die dit album laag waardeert mij uitleggen wat daarvoor de reden is? Ik begrijp namelijk niets van het lage cijfer. Perkins zet hier in mijn beleving heel frisse uitvoeringen neer van gouden oldies. Zelfs Kaw-Liga, wat ik op zichzelf een zeeeeer matig nummer vind, is op een zodanig leuke originele manier bewerkt waardoor het voor mij meer dan te genieten valt. Al met al prima vocalen en geweldige gitaarpartijen zoals ik die gewend ben van hem.

avatar van nlkink
Nou, beaster1256, volgens mij heeft Draakje1968 het hier tegen jou. Vertel eens, wat mankeert er aan dit album

nlkink schreef:

Nou geen reactie dus, jammer. Met name bij lage waarderingen vind ik eigenlijk wel dat een onderbouwing "plicht" is. Zo makkelijk om alleen maar te scoren.