The Dresden Dolls - No, Virginia (2008)

Label: Roadrunner

1. Dear Jenny (3:07)
  2. Night Reconnaissance (3:56)
  3. The Mouse and the Model (6:02)
  4. Ultima Esperanza (4:33)
  5. The Gardener (5:08)
  6. Lonesome Organist Rapes Page Turner (3:42)
  7. Sorry Bunch (3:09)
  8. Pretty in Pink (3:57)
  9. The Kill (3:49)
  10. The Sheep Song (3:59)
  11. Boston (7:20)
(verwijderd)
hmmm gelekt.. haha niet erg, morgen maar eens luisteren op mijn iPod

Heerlijk weer een nieuwe Dresden Dolls,

andere twee albums heb ik helemaal grijsgedraaid. Ik hou van dat heerlijke cynisme dat deze twee artiesten uitdragen. Deze cd bedraagt toch wat meer rustige nummers ten opzichte van zijn twee voorgangers.. het lijkt wel een soort bezieling over de laatste paar jaar. (de hoes sluit hier in mijn ogen ook wel op aan)

eerste indruk is vertrouwd en goed en begin op 3,5 maar weet zeker dat naar meerdere aandachtige luister beurten dit zeker zal stijgen.

avatar van RadioMad
Aardig plaatje, maar zeker niet zo sterk als The Dresden Dolls en Yes, Virginia...

(verwijderd)
Dat het niet zo sterk is is volgens mij wel te verklaren.. het is meer een verzamelalbum geworden van een aantal nummers die in de tijd voor yes, virginia zijn geschreven en wat nummers die gewoon niet uitgebracht zijn ten tijden van het debuut..
Dear Jenny toch wel een heel erg lekker nummer!