Savage - Maxisingles (1987)

1 stem

Italiƫ
Dance
Label: Discomagic

1. Don't Cry Tonight (6:50)
  2. A Love Again [Special Remix] (6:34)
  3. Only You (6:58)
  4. Celebrate [Military Remix] (5:45)
  5. Time (5:10)
  6. Love Is Death (6:16)
avatar van PEN15
1,0
Ik had ooit een extended of special versie van only you, maar kan ik helaas nergens meer terug vinden. Op deze staat hij niet en wat er op staat is moeilijk te verteren.
Okay, knap dat hij een redelijk liedje had met only you, maar waarom moest dat zo uitgeknepen worden met allemaal iiedjes die op elkaar lijken? Don't cry tonight lijkt haast hetzelfde en de remixes zijn strontvervelend. Hier heb je helemaal niks aan.

Op zich opmerkelijk dat deze Italiaan een plaat had. Ik kan dat namelijk niet zeggen van andere eurodance artiesten zoals Tia - boy toy en Malibu - lust or love die alleen maar een enkel hitje hadden.