Sarah McLachlan - Rarities, B-Sides 2 and Other Stuff, Volume 2 (2008)

Label: Arista

1. Ordinary Miracle (3:04)
  2. Blackbird (2:21)
  3. Time After Time (4:19)

met Cyndi Lauper

4. River (4:02)
  5. When She Loved Me (3:04)
  6. Don't Let Go (4:04)

9. Pills [Live] (3:56)

met The Perishers

10. Homeless (4:14)

met Ladysmith Black Mambazo

11. The Rainbow Connection (3:32)
  12. Prayer of St. Francis (2:02)
  13. Unchained Melody (4:50)
  14. Silence [DJ Tiesto ISOS Remix] (11:38)
avatar van vigil
leuke verzamelaar van allerlei dueten, b-kantjes en ander obscuur materiaal. Het haald het natuurlijk niet bij het normale repertoire van mevrouw McLachlan maar het is toch een leuke uitbreiding voor de collectie van deze top zangeres.

Omdat het duidelijk wat anders dan anders is luistert de cd prima weg. Juist de 2 livenummer 'Angel' en 'Pills' vind ik echt verschrikkelijk goed gedaan. Bij Angel komt de live-experience echt je kamer binnen.

avatar van Smallprint84
Jaja, hier staat het prachtige '' Prayer of St. Francis'' op, van Buffy S6 - Grave (als Buffy en Dawn uit het graf kruipen)