Walter Becker - Circus Money (2008)

Label: Mailboat

1. Door Number Two (4:33)
  2. Downtown Canon (5:37)
  3. Bob Is Not Your Uncle Anymore (4:45)
  4. Upside Looking Down (4:08)
  5. Paging Audrey (6:48)
  6. Circus Money (4:15)
  7. Selfish Gene (4:37)
  8. Do You Remember the Name (4:14)
  9. Somebody S Saturday Night (4:29)
  10. Darkling Down (5:04)
  11. Gods Eye View (6:02)
  12. Three Picture Deal (5:27)
record.ed
Op de laaste Steely Dan albums overheerste ( naar mijn bescheiden mening)de drums. Op dit album van Walter Becker is het totaalgeluid prachtig in balans. De composities zijn heel goed , en na een enkele keer beluisteren geef ik al 4,5 ster !

Erg goede grooves van Keith Carlock. De eerste nummers zijn interessant maar rond track 8 begint het toch een beetje veel van hetzelfde te worden. Hij krijgt 4 punten van mij.

avatar van Maarten1966
Subtiel plaatje dit, grappig dat Becker zo naar reggae neigt op zijn soloplaten. Mooie productie ook. Je moet van zijn stem houden, maar mij boeit ie wel...

avatar van heartofsoul
Goed album met verzorgde productie dat aangenaam wegluistert, maar natuurlijk wel in de schaduw staat van de albums van Steely Dan. De songs op dit album zijn weinig verrassend, maar gelukkig worden ze verfraaid met goede sax- en gitaarsolo’s. Vooral de twee nummers met tenorist Chris Potter vind ik fraai. Leuk album, maar niet om mee te nemen naar het imaginaire onbewoonde eiland.