Winona - Rosebud (2008)

5. De Nada (5:53)
  6. Without You (3:32)
  7. If Only (3:36)
  8. Indigenous (5:21)
  9. You Can Dance I Can't (4:30)
  10. In Transit (4:26)
  11. Always (4:36)
  12. Winona Falls Apricot (Bonus Track) (9:49)
neo
Wederom weer eens iets anders van Craig Armstrong. Dit keer met Scott Fraser samen onder de naam Winona. Fraser mixte al een track van de score van Ray onder andere. Met woordenspel van actrice Laurence Ashley en soms zang van Lucy Pull. Het resultaat is een mooie eletronisch popalbum, met meer dan genoeg afwisseling, met zowel instrumentale alsmede tracks met zang. De eerste track laat nog maar eens duidelijk horen wat Armstrong altijd voor Massive Attack geeft betekent. Erg mooie elektronische geluiden van slechts wat vervormd tot aan space-achtig. Het is hoe dan ook een mooi mengeling, met soms wat mindere pop stukken. Hoop nog altijd dat Armstrong eens onder een collectief echt iets compleet perfect screeert. Er zitten werkelijk enkele fantastische stukken bij.

Zie ook hun officiële site; link

avatar van Pittaman
Craig Armstrong heeft al zoveel perfect gedaan

En ik wil dat album hier! De stukken die ik al heb gehoord klinken zo heerlijk!

avatar van Pittaman
Celebrity is mijn favoriet trouwens (van wat ik al heb gehoord). Zo'n zweverig verveemd nummer. Heeft iets kils over zich en iets weemoedigs ook wel.

Leuk album welke eigenlijk best wel in het verlengde ligt van Armstrongs solo werk Space Between Us & As if to Nothing.