René Froger - Who Dares Wins (1988)

Label: CNR

1. Who Dares Wins (4:00)
  2. See You on Sunday (4:25)
  3. Winter in America (4:09)
  4. Amsterdam (My Lady) (4:39)
  5. No One Can Break a Heart Like You (4:20)
  6. No Regrets (5:58)
  7. Love Leave Me (4:03)
  8. Lady Lay Down (3:41)
  9. Say the Word (4:37)
  10. Comin' in and Out of Your Life (4:11)
  11. Trust a Friend (4:32)
  12. We're All Alone (4:41)
avatar van Poeha
Winter in America blijft een geweldig nummer, de rest ken ik niet.

avatar van Poeha
Ik zeg toch ook niet dat hij het zelf geschreven heeft, ik zeg alleen dat et een geweldige track is, wie het zingt maakt me niet uit.

avatar van edje1969
Mooi debuut!!!! In begin nog eigen stijl zoekende. Goede cover met Winter In America van Doug Ashton. Waarom Who Dares Wins geen hit is geweest verwondert mij nog. Prachtnummer! Ook See You On Sunday, Lady Lay Down en Love Leave Me. Mooi mooi mooi. De 3,5 is vanwege de matige nummers die dit album ook sieren zoals het wat rommelige eerbetoon aan Amsterdam. Na dit album kwam nog een single You're A Lady (cover van Peter Skellern).