Ron Brandsteder - Aerobic Dansen (1983)

Dance
Label: High Fashion

1. Ron Brandsteder - Warming Up: Shake It Down, Shake Your Body (3:30)
  2. Ron Brandsteder - Warming Up: This Love's on Me - Tonight I Need to Have Your Love (4:10)
  3. Ron Brandsteder - Warming Up: X-rated (3:00)
  4. Ron Brandsteder - Aerobic: Theme from E.T. (3:00)
  5. Ron Brandsteder - Aerobic: Have I the Right (3:00)
  6. Ron Brandsteder - Aerobic: Fame (3:30)
  7. Ron Brandsteder - Cool Down: Do It to the Music (4:00)
  8. Suzie Q. - Shake It Up, Shake Your Body (3:00)
  9. Ritchie Family - This Love's on Me - Tonight I Need to Have Your Love (4:10)
  10. Carol Jiani - X-rated [Remix] (3:00)
  11. Future World Orchestra - Theme from E.T. (3:00)
  12. Lee Prentiss - Have I the Right (3:00)
  13. Aerobic Kids - Fame (3:30)
  14. Raw Silk - Do It to the Music (4:00)
avatar van kaztor

"Welkom in de wereld van Aerobic Dancing, de wereld van fitness and fun! Meet je hartslag, of, nog leuker, meet de hartslag van de ander. We beginnen uiteraard met een warming up; Drie oefeningen warming up want je kan zoiets niet zomaar doen natuurlijk. In de eerste oefening ga je met je benen iets uit elkaar staan, met je voeten naar voren en we gaan de wervelkolom naar beneden en naar boven af- en oprollen. Staat iedereen klaar? Vergeet vooral niet te lachen, want het is leuk!"

Heb nog wat leuks gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=bAac3lYiQ7k&feature=related

avatar van Kos
Kos
O...m...f...g

Harco
Dat fragment, hahahaha.

GODSAMME!

Sheplays
Rod Hull and Emu....How one can perform the same act for twenty odd years and get away with it....

De goede man viel van het dak van zijn huis terwijl hij probeerde zijn antenne te richten voor een betere ontvangst van een voetbalwedstrijd.

R.I.P. Rod Hull

Ik weet niet wat er van Emu is geworden!

Dat been van RB

Sheplays schreef:
Ik weet niet wat er van Emu is geworden!

Ron en Emu hebben het naar verluid nog niet bijgelegd.
Het mag niet meer op tv worden uitgezonden omdat Ron zich ervoor schaamt.

avatar van Paap_Floyd
Wat een geniaal filmpje.

tangmaster
Tja kon hier niet goed tegen, m'n zus kocht deze zware tegenvaller, nee dit is niet mijn ding.

avatar van Paap_Floyd
Ik heb dit album gisteren geCSLd met Cygnus en het is helaas zo nog treuriger dan ik vermoedde. Ik laat het stemmen maar

avatar van Gerards Dream
De hoes ziet er wel actief uit, het filmpje daarentegen doet een flauwe glimlach op mijn gezicht ontstaan, waardoor ik wellicht op zoek moet gaan naar een work-out voor de mond. Die Ron Brandsteder toch.

Kwam deze laast nog tegen op LP

avatar van itchy
En je hebt hem laten liggen ?!?

itchy schreef:
En je hebt hem laten liggen ?!?

Bij gebrek aan een LP speler.
Wel er over gedacht om mee te pikken, staat denk bijzonder mooi aan de muur.

avatar van kaztor
Zag 'm laatst in een kringloopwinkel. Heb 'm toch maar laten liggen; M'n gezond verstand won het van m'n curiosa-drang.

avatar van Doc
Doc
Wat zonde.
Ik had me waarschijnlijk geen moment bedacht.

avatar van kaztor
Haha, nu jij het zegt vind ik het eigenlijk wel weer zonde, ja...

avatar van OmeWillem
Deze lp is zo razend vet. Ik heb 'm inmiddels voor de tweede keer gekocht. Echt een parel. Met name het feit dat je een kant a hebt met Ron en een b-kant met instrumental. De instrumental is echt te gek voor hele foute 80s parties.

avatar van Bert Wasbeer
Heb ´m ook. It was acceptable in the eighties, denk ik maar Ach, over een aantal jaren geldt hetzelfde ook over een groot deel van de huidige acts. GO RON GO!!!