Tanita Tikaram - The Best Of (1996)

Label: East West

1. Twist in My Sobriety (4:51)
  2. Cathedral Song (2:52)
  3. World Outside Your Window (4:52)
  4. Good Tradition (2:51)
  5. Love Don't Need No Tyranny (5:00)
  6. Little Sister Leaving Town (3:57)
  7. Only the Ones We Love (2:52)
  8. You Make the Whole World Cry (3:38)
  9. Trouble (3:56)
  10. Wonderful Shadow (6:12)
  11. Men and Women (3:09)
  12. I Might Be Crying (3:55)
  13. Happy Taxi (5:42)
  14. My Love Tonight (4:37)
  15. Lovers in the City (6:23)
  16. And I Think of You (E Penso a Te) (4:19)
  17. Twist in My Sobriety [Tikaramp Radio] * (4:24)
totale tijdsduur: 1:09:06 (1:13:30)
Deze verzamelaar koester ik een beetje, ook al luister ik er niet veel naar. Ik kocht hem omdat ik het niet zag zitten alle albums te leren kennen. Ik vind het wel jammer dat sommige albums slechts één nummer op de verzamelaar krijgen. Ik houd ervan als ik de juiste mood ervoor heb. Als ik die heb, is het wel smullen van die sympathieke zangeres. 'Cathedral song' en 'Lovers in the city' behoren tot mijn favorieten. Ik vind het nog altijd erg dat het meisje uitgejouwd werd toen ze in 1988 (?) optrad in Torhout-Werchter. Gelukkig heeft ze er zich niet te veel van aangetrokken en haar eigen weg blijven gaan. Het is wel opvallend stil rond haar de laatste tijd.

avatar van titan
titan (crew)
dream555 schreef:
Het is wel opvallend stil rond haar de laatste tijd.

Ze heeft net een nieuw album uit dat vrij positief is ontvangen.

Nieuw album? Leuk, ga eens wat info opzoeken op het net. Thanks voor de tip.