Maywood - Good for Gold (1996)

Label: Disky

1. Mother How Are You Today (2:38)
  2. Late at Night (3:23)
  3. Give Me Back My Love (3:57)
  4. Rio (3:24)
  5. Distant Love (3:17)
  6. Mano (3:41)
  7. Get Away (4:07)
  8. Show Me the Way to Paradise (2:57)
  9. Ask for Tina (3:13)
  10. Star (3:01)
  11. I Believe in Love (3:02)
  12. You Treated Me Wrong (3:03)
  13. One Two Three (2:36)
  14. Since I Met You (3:55)
  15. Let Me Know (2:38)
  16. You and I (3:43)
avatar van LucM
Ik vind "Late at Night" en "Rio" anno 2008 nog heel fris klinken, het waren grote hits begin jaren '80. De overige nummers mogen er trouwens ook zijn. Na de jaren '80 niets meer van hen gehoord, ze zijn met ruzie uit elkaar gegaan.

avatar van musicfriek
Verschrikkelijke muziek dit. Dit is wat mij betreft de bodem van slechte muziek Met de allerbeste wil kan ik dit niet leuk vinden.

avatar van LucM
De nummers vind ik niet allemaal even sterk, hier en daar slaat de meligheid toe, maar "Late at Night" en "Rio" vind ik nog steeds erg leuk en de twee stemmen vind ik prima. Natuurlijk niet de allerbeste muziek, maar af en toe kan het wel eens.

avatar van Snakeskin
1,0
Het klassieke "ik wil alles met je delen" staat niet eens op deze plaat, je misser van jewelste

avatar van sq
sq
Ik heb een vage notie in mijn herinnering dat er een parodie op ´Mother how are you today´ bestond, met een slissende donald-duck stem. Ik weet nog dat ik toen pas goed hoorde dat het best wel een goede compositie was.
Maywood had wel een ongelooflijk trutten-imago, en dat vind ik toch niet helemaal terecht. ´Rio´ vind ik ook echt wel oké, ik heb het singletje nog gekocht toen.

avatar van LucM
"Ik wil alles met je delen", waarmee Maywood Nederland vertegenwoordigde op het eurovisiesongfestival in 1990 ontbreekt inderdaad maar het kan ook niet tippen aan hun hits begin jaren '80, het mist gewoon de frisheid van weleer.

avatar van musicfriek
Ik zeg niks......

avatar van kaztor
Rio De Janeiro, land of sun, samba and wine.. haha

avatar van B.Robertson
Kom er net achter dat 'Ik Wil Alles met Je Delen' op De Allermooiste Duetten staat. Ik vind er niet veel aan.