Ramones - Greatest Hits (2006)

Punk
Label: Rhino

1. Blitzkrieg Bop (2:12)
  2. Beat on the Brat (2:32)
  3. Judy Is a Punk (1:32)
  4. I Wanna Be Your Boyfriend (2:26)
  5. Sheena Is a Punk Rocker (2:47)
  6. Pinhead (2:44)
  7. Commando (1:52)
  8. Rockaway Beach (2:06)
  9. We're a Happy Family (2:39)
  10. Cretin Hop (1:55)
  11. Teenage Lobotomy (2:01)
  12. I Wanna Be Sedated (2:29)
  13. I Just Want to Have Something to Do (2:41)
  14. Rock 'N' Roll High School (2:19)
  15. Baby, I Love You (3:44)
  16. Do You Remember Rock 'N' Roll Radio? (3:49)
  17. The KKK Took My Baby Away (2:30)
  18. Outsider (2:10)
  19. Pet Sematary (3:32)
  20. Wart Hog (1:54)
avatar van gameg
Jah mooie verzamelaar!!
vooral mooi dat de bagger nummers van de latere platen er niet opstaan. Wart Hog is een mooie afsluiter, en Blitzkrieg Bop is een geniaal begin voor een Ramones verzamelaar.

avatar van bastens
Compleet overbodige verzamelaar. Een Ramones liefhebber heeft al lang de veel betere 'Mania', 'All the Stuff And More' en 'Ramones Anthology' in huis.

avatar van Don Cappuccino
Voor de Ramones liefhebber is het zeker overbodig, maar ik kende maar paar nummers van de Ramones en toen had ik deze gekocht, een erg goede kennismaking. Er staan alleen maar sterke nummers op.

avatar van rafke pafke
Lijkt mij in ieder geval een goede verzamelaar voor diegenen (zoals ik) die enkel geinteresseerd zijn om de bekendste Ramones nummers in huis te halen.

avatar van EttaJamesBrown
Wat een fijne titels!

WPE
Ik heb dit album gekocht vanwege de hit Rick and roll High school. Maar toen ik er naar luisterde vond ik er niets aan. En de rest, WA een Bagger, muzikale armoede. Nooit gedacht dat die band zo slecht was...voor mij een echte afknapper

avatar van Don Cappuccino
Rick And Roll High School!