Tiësto - Elements of Life Remixed (2008)

Dance
Label: Confessions

1. Ten Seconds Before Sunrise [First State Remix] (7:40)
  2. Everything [Cosmic Gate Remix] (7:49)

met Jes

3. Do You Feel Me [Roger Martinez Remix] (5:08)

met Julie Thompson

4. Carpe Noctum [Fire Element Mix] (5:48)
  5. Driving to Heaven [Mat Zo Remix] (7:10)
  6. Sweet Things [Tom Cloud Remix] (6:25)

met Charlotte Martin

7. Bright Morningstar [Andy Duguid Remix] (7:36)
  8. Break My Fall [Richard Durand Remix] (5:23)

met BT

9. In the Dark [Dirty South Remix] (5:49)

met Christian Burns

10. Dance4Life [Fonzerelli Remix] (6:17)

met Maxi Jazz

11. Elements of Life [Alex Kunnari Remix] (6:33)
  12. No More Heroes (6:15)

met Blue Man Group

avatar van Azzurro
Nja, beetje overbodig album lijkt me... Vind de remixen zeker niet beter dan de originelen. 2,5* voor de originelen, want die zijn 5* waard...

Leuke zoethouder tot ISOS7. De mix van First State is echt geweldig, hen album Time Frame is ook geweldig. In de toekomst gaan we denk nog veel van ze horen. De nummers zijn nu meer dansvloer gericht dan het origineel. Sommige mixes vind ik persoonlijk lekkerder als het origineel, die ook al goed waren. Sommige nummers herken je bijna niet meer terug. Voor fans van dance en tiesto zeker een aanrader.

avatar van zwartkijker
vind er maar weinig aan...

Ik vind dit niet zo een geslaagd album. De remixen zijn niet slecht.