Calle 13 - Residente o Visitante (2007)

Puerto Rico
Label: Sony

1. Intro (1:47)
  2. Tango del Pecado (4:13)

met Bajofondo Tango Club en Panasuyo

3. La Fokin Moda (3:26)
  4. Sin Exagerar (3:26)

met Tego Calderón

5. Mala Suerta Con el 13 (4:30)

met La Mala Rodrí­guez

6. Llegale a Mi Guarida (4:24)

met Vicentico

7. Un Beso de Desayuno (4:50)
  8. Uiyi Guaye (5:05)
  9. Algo Con-Sentido (4:40)

met PG-13

10. Pal Norte (4:41)

met Orishas

11. La Cumbia de los Aburridos (4:06)
  12. A Limpiar el Sucio (4:13)
  13. El Avion Se Cae (4:18)
  14. La Crema (4:01)
  15. La Era de La Copiaera (4:39)
avatar van Jorge-E
Dit album staat hier misschien als Reggeaton, maar het klinkt gewoon als Hip-Hop. Ook zou het maar raar zijn moest dit puur Reggeaton zijn aangezien Residente Reggeaton disst op het album Los De Atras Vienen Conmigo.
Omdat de eerste 2 albums van Calle 13 onder Reggeaton staan hier heb ik ze nog geen kans gegeven, tot nu dan. Het enige andere Reggeaton album dat ik ken is Zion & Lennox - Motivando a La Yal wat ik dus kut vind. 1 liedje af en toe is leuk maar geen heel album. Gelukkig dat ik dit album van Calle 13 wel goed vind.