N.O.R.E. - God's Favorite (2002)

Label: Def Jam

4. Grimey (4:09)
  5. Nahmeanuheard (4:28)

met DWNLZY

6. Mr. CEO (5:02)

met Musaliny-N-Maze, Gold en Troy Outlaw

7. Big D (5:28)

met Akinyele, Heather Hunter en Kia

8. Live My Life (5:15)

met Ja Rule

9. Full Mode (3:52)
  10. Love Ya Moms (5:05)

met Capone, Musaliny-N-Maze, Gold en Complexions

11. Head Bussa (3:49)
  12. Wanna Be Like Him (3:48)

met Mashonda

13. Black Clouds (3:59)

met Complexions

14. Banned from Another Club (4:05)

met Final Chapter

15. Now I Pray (3:37)

met Musaliny

16. Consider This (4:09)

met Kelis

17. Nahmeanuheard Remix (4:03)

met Capone, Cam'ron, Fat Joe en Cassidy

18. Holla Back Slime (1:26)

met Busta Rhymes en Jadakiss

19. The Life of a...(Gangsta) Capone (5:28)

met Chingy

lekkere beats van de neptunes maar na een tijdje krijg ik er gewoon gewoeg van die man...

avatar van thomzi50
Neptunes produceren hier wel prima maar zoals altijd nogal eentonig. Nore is een prima rapper, een stuk beter dan Capone. 3* voor dit solide album, dat je niet te vaak moet luisteren.

A*V
Een beetje crappy album. Hoewel 1 geniaal nummer; Love Ya Moms echt geweldig!!!. Verder is Grimey nog wel oke maar de rest is echt bagger

2.5* voor Love Ya Moms

avatar van PaulieWalnuts
thomzi50 schreef:
Nore is een prima rapper, .

Nou..... Ik vind hem echt slecht. Hij brengt het nog wel leuk, maar erg serieus kan ik het niet nemen. C-N-N had nog wel iets ook qua sfeer, maar solo is het niks. "I'm like a hammer that you hold in your hand, I make hits". Wat je zegt, de Neptunes beats zijn goed.

avatar van ThingMan
Ik vind het wel een redelijk album. Noreaga is niet een van de beste. Het is wel jammer dat het zo'n druk album is. Te veel remoerigheid.

avatar van thgryda
Beste nore album vind ik, 3.5 voor bangers als grimey en nothing, had deze origineel maar ben hem alweer kwijt, zoals een stuk of tien andere