Benny Andersson & Björn Ulvaeus - Mamma Mia! (2000)

Label: Decca

13. Entr'acte
  14. Under Attack
  15. One of Us
  16. S.O.S.
  17. Does Your Mother Know
  18. Knowing Me, Knowing You
  19. Our Last Summer
  20. Slipping Through My Fingers
  21. The Winner Takes It All
  22. Take a Chance on Me
  23. I Do, I Do, I Do, I Do, I Do
  24. I Have a Dream
avatar van Hans Brouwer
Gisterenavond samen met mijn vrouw naar de film Mamma Mia! geweest. We hadden nog "een tweede bioscoop kaartje gratis bon" van A.H. Dus met z'n tweetjes voor € 8,50 naar de film . Mamma Mia! is een heel leuke feel good film met o.a. Pierce Brosman en Meryl Streep. Maar vooral........ weer genoten van de tijdloze muziek van ABBA . Het was alleen verdacht dat er zo weinig kerels in de zaal zaten .

avatar van JohnWilliams
Hans Brouwer schreef:

Je hebt op de verkeerde gestemd, dit is de musical uit 2000.