Nasum - Human 2.0 (2000)

Zweden
Label: Relapse

1. Mass Hypnosis (1:05)
  2. A Welcome Breeze of Stinking Air (1:40)
  3. Fatal Search (0:29)
  4. Shadows (2:25)
  5. Corrosion (2:08)
  6. Multinational Murderers Network (2:19)
  7. Parting Is Such Sweet Sorrow (0:41)
  8. The Black Swarm (1:23)
  9. Sixteen (1:52)
  10. Alarm (2:13)
  11. Detonator (1:38)
  12. Gargoyles and Grotesques (1:02)
  13. Nar Dagarna (1:01)
  14. Resistance (2:33)
  15. The Idiot Parade (1:33)
  16. Den Svarta Fanan (1:00)
  17. We're Nothing But Pawns (0:51)
  18. Defragmentation (1:42)
  19. Sick System (0:19)
  20. The Professional League (2:39)
  21. Old and Tired? (1:13)
  22. Words to Die For (2:03)
  23. Riot (0:40)
  24. The Meaningless Trial (1:02)
  25. Sometimes Dead Is Better (2:58)
Empyrium
Geinig album, maar het lijkt erg op elkaar.

avatar van andnino
Beetje doffe productie. Maakt het wat moeilijk door te komen, hoewel het maar 38 minuut duurt.

lambf
Doffe productie? heb je wel de goede cd erbij ?

avatar van andnino
Gepindakaasde versie dan Weet niet of het de goede is.

avatar van Devoo
Deze voor 3 euro op de rommelmarkt gekocht. Ben hem nu aan het luisteren.

bennerd
Devoo schreef:
Deze voor 3 euro op de rommelmarkt gekocht. Ben hem nu aan het luisteren.

Je weet niet wat je in je handen hebt. En dat voor maar 3 euro...

avatar van Devoo
Het is mijn eerste kennismaking met Nasum, en het bevalt me in ieder geval wel goed.

avatar van Devoo
Heb hier eigelijk ook wel een probleem met de productie. Inderdaad wat dof, en veel distortion. Maar het materiaal opzich vind ik wel oké.

bennerd
Corrosion is echt wel een wereldnummer. Hard razen en dan even van tempo wisselen naar een geniale catchy groove

avatar van B.Robertson
Human 2.0 vind ik net iets minder dan Inhale / Exhale. Dat album had net iets meer variatie in de snelheden van de nummers - het gas werd vooral in de eerste helft van het album nogal eens wat ingehouden - en op Human 2.0 zijn (vanochtend) minder verstaanbare teksten gehoord. Met 38 minuten heeft Human 2.0 een zeer respectabele lengte voor een grindcore-album, heb geen problemen met de productie.
(Voor dit album had het duo dat eens Inhale / Exhale opnam een bassist gevonden).