Regina Spektor - Live in California 2006 (2006)

Label: Sire

1. Fidelity (3:43)
  2. Field Below (5:02)
  3. Sailor Song (3:17)
  4. Ghost of Corporate Future (3:08)
WernerGSF
Dit is een Liveoptreden van Regina Spektor uit 2006, maar dat was al duidelijk geworden door de titel.

Het is eigenlijk heel simpel, ze zingt en en speelt piano, verder kan je ook duidelijk een drummer horen, en waarschijnlijk de rest van haar band.

Ik ga een 4.5* geven, wat (in mijn optiek) het maximale is voor een EP.

avatar van Teunnis
De nummers zelf vind ik niet al te best. Of eigenlijk zijn ze supergoed, maar dit zijn wel de minderen van Regina Spektor. Ik heb ze alleen nog niet live gehoord, misschien klinken ze dan niet zo commercieel. Dat ga ik dus eerst even doen, dan geef ik het een cijfer.

avatar van Teunnis
Ik heb het geluisterd. Het is echt dood en doodzonde dat er een band bij zit. Sailor Song en Fidelity zouden zonder band en zonder toeters en bellen, zoals op de albums, 5* krijgen, maar nu geeft ik het slecht 3,5*.

Field Below is een van de slechste, nog steeds goede, nummers van Spektor. Live klinkt het wel wat beter, die geef ik 4*

Ghost of Corporate Future is echt een geweldig en grappig nummer. Je hoort het publiek ook meezingen, geweldig. 5*

Samen wordt dat dan precies 4*