Ocrilim - Annwn (2008)

5. Part 5 (13:05)
  6. Part 6 (11:24)
  7. Part 7 (7:26)
lambf
Van gitarist Mick Barr, en ja, dan weet je wat je kan verwachten...

...Wat een gekte

In tegenstelling tot Orthrelm zit hier aardig wat melodie in. Dit betekend echter niet dat het bepaald een "easy listening" is.

O, zo f*cking vet

avatar van jurado
Wat ik op de myspace heb gehoord gaat alvast helemaal nergens over.
Ik ga deze plaat toch beluisteren maar ben bang dat ik hier hard om moet lachen en dat is niet positief bedoeld.

lambf

Zo was mijn eerste reactie hierover ook. Maar toch, op een of andere manier blijven de riffs erg makkelijk in het hoofd hangen en ging ik het vaker luisteren. jij zou het eigenlijk (ook) vaker moeten beluisteren in plaats van in een keer een mening erover te hebben, want het is wel degelijk muziek die je moet laten bezinken.

En als je dit alleen voor de grap luisterd, ik denk niet dat je dit een uur vol gaat houden

avatar van jurado
IK ga het ook zeker een kans geven en niet alleen voor de grap.
Ben wel benieuwd.

avatar van Tha)Sven
Wel een echte gitaarvirtuoos, maar ik kan er maar weinig mee. Ik blijf eigenlijk steken op een 3,75, maar omdat OV een 4 krijgt, zal deze toch wat lager worden Aan dat meesterwerkje kan deze plaat niet tippen.