Rock - Shell Shock (2008)

Label: Duck Down

1. Shell Shock (Intro) (3:41)

2. Flytime (3:58)
  3. AYRRRR (2:54)
  4. 300 B.C. (3:52)

met 5 Ft. Accelerator, Buckshot en Klust-Stone

5. Attempted Murder (3:45)
  6. Me 2 Nigga (2:16)
  7. Raize da Roof (3:46)
  8. Fuck Dat Rapper (2:42)

met Sean Price

9. RockZiLLa (1:41)
  10. Rock Brothaz Wildin' (4:10)

met Animal Hardrock, G. Hotrocks en Rockabye

11. CrookonaSong (1:56)

met Lidu Rock

12. Graveyard Shifty (0:46)

met Rock Renegade

13. Da Beast Is Back (1:17)
  14. Most Dangerous (2:14)

15. Rite Back (4:30)

met Lidu Rock, Pre$$ha Dinero en Rockabye

21. Stack Paper (2:38)

met Lidu Rock en Munchdawg

avatar van MJ_DA_MAN
Is dit nou een album of een mixtape? Het lijkt me dat laatste.

Tape.

avatar van Stapler
Waarvan is die beat van Me 2 Nigga ook alweer?

avatar van JLjuju
Geen idee, maar Attempted Murder is van Murder Was The Case (Snoop Doggy Dogg)
Btw, Rock is een van mn favoriete Mc's op t moment, zie er dus erg naar uit.

Ja en Rockzilla is Simon Says van Pharaohe Monch maar die vroeg ik niet
Nee maar fur real dit lijkt mij ook wel tof.

avatar van MJ_DA_MAN
Hij is gelekt, dus luisteren maar .

Relax
Bedankt, deze rapper behoord tot me favorieten.

avatar van jelmer19
Eerste luisterbeurt viel me erg tegen. Vond het niet veel aan.
Vind zijn stem niet echt prettig en na meerdere nummers te hebben geluisterd vond ik het helemaal niks meer.
En volgens mij is van een nummer als ''Me 2 Nigga'' en ''Crookonasong'' de beat gewoon gejat. Maar ik weet zo niet meer van wie.
Verdere nummers stonden mij ook niet echt aan. 2,0*

avatar van Stapler
Dude het is een mixtape bijna alle beats zijn gejat (zo niet alle).

avatar van hiphopmaster
1,0
Dit valt zeker vies tegen. Producties klinken niet relaxed en Rock begint zelfs behoorlijk te irriteren. Terwijl ik combinaties met Sean Price altijd erg kan waarderen (alhoewel ik de samenwerking nu op Shell Shock ook niet goed vind). Nu vind ik Rock veel te schreeuwerig en soms te rauw.
Ik luister hem nu voor de 3e keer, maar ik kan eigenlijk niets ontdekken dat ik goed vind.
De teleurstelling tot nu van 2008! 1* voor de moeite! Maar wat is dit afschuwelijk zeg!

avatar van Rhythm & Poetry
1,5
Van dit album word je erg triest. Dat het tekstueel niet lekker loopt vind ik nog tot daar aan toe, maar dat een flow van Rock soms in geen velden of wegen te herkennen is vind ik toch wel ernstig. Productioneel is het ook niet bepaald een hoogvlieger. Idd een grote teleurstelling.

Relax
Jullie stellen je serieus aan, sorry maar ik heb nog nooit zulke reacties gezien.
Dit is een mixtape met bijelkaar geplukte beats van andere rappers... de teksten zijn echt niet slecht, ik snap niet hoe je erbij komt dat zijn flow mist R&P.

Jammer dat er NOGMAALS weer mensen niet goed luisteren.

(nogmaals = eMC).

Minstens een 3.0 waard.

avatar van JLjuju
Ik ga de mixtape van 1 van mijn favoriete MC's checken

Shit, ik vind 'm nergens... wie kan m mij sturen?

Relax schreef:

Jammer dat er NOGMAALS weer mensen niet goed luisteren.

(nogmaals = eMC).

Ik snap het ook niet, hoor.

avatar van snatchNsteal
Voor een mixtape is dit nog best chill. Vindt de manier waarop hij rapt zo unique, zulke MC's vindt je nergens. Het is teminste iets anders dan dat je gewend bent. Het is wel een MIXTAPE...dus beats kunnen worden genomen van anderen. Het gaat om je skillz laten zien, niet om de beste album te maken...

avatar van hiphopisntdead
Hij had alleen wel iets betere beats kunnen gebruiken naar mijn mening. Staan toch wel lekkere tracks op, Rockzilla is erg vet, die beat past echt bij zijn stem. Fuck Dat Rapper is ook wel okee.

avatar van DarkoMarco
@ stapler: I get money van 50 cent.

Rock moet echt eens met een album kom. op het nummer 'No Chance' met redman en peanut butter wolf vond ik rock echt top! en niet van een gejatte beat