Drugstore - White Magic for Lovers (1998)

Label: Roadrunner

1. Say Hello (3:29)
  2. Mondo Cane (3:34)
  3. El President (2:50)

met Thom Yorke

4. Sober (4:05)
  5. I Know I Could (4:09)
  6. Spacegirl (4:24)
  7. Never Come Down (4:12)
  8. Song for Pessoa (3:42)
  9. I Don't Wanna Live Here Without You (3:39)
  10. White Magic for Lovers (4:25)
  11. Tips for Travelling (2:08)
  12. The Funeral (But Most of All) (4:13)
  13. Everything a Girl Should Have * (3:37)
avatar van Hermy
Ik ken deze cd niet, maar het nummer met Thom Yorke is meesterlijk!

avatar van musicfriek
El President is inderdaad een prachtig nummer. Thom Yorke is behoorlijk op dreef in dit nummer.

avatar van SirNoodle
Album in het verlengde van hun debuutplaat. El president met Thom Yorke is echt heel goed (er bestaat ook een versie waar de zangeres haar deel in het Portugees doet), de andere nummers kunnen er mee door en worden vooral gered door het mooie stemgeluid van de zangeres.

fastpulseboy
vergeten pareltje!
vandaag weer eens opgezet en werd aangenaam verrast. was in die tijd erg fan van hun debuutplaat.

avatar van vigil
Mede door de mooie topics van Outlaw104 en luigifort en de tijd die ik daar voor krijg dmv de lockdown zit ik weer helemaal in 90's en dan vooral de britpop/indie kant. Belly, Divine Comedy, James/Booth and the Bad Angel, Pulp, Gene en dus ook Drugstore met het prachtige El President waardoor je zou verwachten dat mede door de fraaie duetzang met Thom Yorke op wat meer bekendheid kan rekenen. Maar helaas...

avatar van luigifort
Het geinige is dat ik gisteren bij het zoeken voor singles voor 1995 deze naam ook toevallig tegen kwam

avatar van Outlaw104
Ha, op Lowlands 1998 deden de bandleden na hun gig een rondje over het terrein en het toeval wilde dat ze bij 'ons groepje' kwamen staan en ons vroegen of we nog "some grass" voor hen te koop hadden tegen inruil van een handvol munten

El President is hier de kartrekker, Wayward Daughter van de opvolger de andere.

avatar van vigil
Outlaw104 schreef:

Ha, en gelijk een goed verhaal