Christina Milian - It's About Time (2004)

Label: Bmg

1. Dip It Low (3:16)
  2. Love (3:45)
  3. Down for You (3:39)
  4. Someday One Day (4:31)
  5. Highway (3:34)
  6. I Can Be That Woman (3:14)
  7. Peanut Butter & Jelly (3:47)
  8. Hands on Me (3:06)
  9. 7 Days (4:17)
  10. Oh Daddy (3:56)
  11. Miss You Like Crazy (4:50)
  12. Dip It Low Ft. Sword (3:41)
  13. Dip It Low [Full Intention Dub] (7:22)
Prachtige vrouw maar zielscheurend slechte muziek.

avatar van Josje
er komt nieuwe cd .. so amazin! (heet ie )

Electro_
De debut-CD; 2 nummers en het was een paar jaar stil. Met dit album precies hetzelfde, met de nieuwe ook?

avatar van Josje
dat weet ik niet, er is nu al een single uit: Say I samen met Young Jeezy.. best leuk

avatar van Josje
de playlist klopt niet.. en die van haar 1e album ook niet..

avatar van psychonaatje
Mag ik de hoes vervangen door de Japanse hoes? Pretty please?

haha

11.Miss You like Crazy
12.Oh Daddy

juist

avatar van Luigi-ish
De tracklist op deze pagina is van de Japanse album. De normale main version is anders inderdaad, zoals Rickéh al plaatste.

My favo's
#1 Dip it Low * of course
#2 Peanut Butter & Jelly * crazy cool & sexy
#3 Down for You * lovely (l)

avatar van *San*
Beste cd van deze artiest, zeker weten!

avatar van Reijersen
Wederom zijn de singles het interessantst en de ballads minder fijn. Laat het lekker uptempo Popdeuntjes zingen en geen glij-ballads meer.

avatar van Angelo
Op zich is dit tweede album van Christina Milian niet slecht, er staan een aantal deuntjes in die erg fijn het gehoor liggen. Mijn bezwaar tegen dit album is dat het geen enkel outstanding nummer bevat die ik constant opnieuw wil beluisteren.

Het is erg veel van hetzelfde. Toch staan er geen missers op dit album, ik vind dat alle nummers zo'n beetje op hetzelfde niveau blijven steken. Dat zorgt ervoor dat ik met gemak dit album van begin tot eind kan (af)luisteren zonder dat het voor de nodige irritaties zorgt.

Maar nogmaals, er staat geen knaller op. Voor af en toe wel fijn maar je moet 'm met mate beluisteren.

avatar van Emile93
Helaas trekt dit album me totaal niet om te luisteren!

avatar van pureshores
het nummer Whatever you want is toch wel erg prettig.
Zij had als ze niet zo moeilijk had gedaan nu de positie van Rihanna kunnen hebben, aangezien de track SOS eerst aan haar is aangeboden-dan had ze een wereldhit gehad en (duurdere) betere producers achter haar gehad daarna

denk dat we nu nooit meer iets gaan horen want 3e album was ook een flop