Chris Rea - (Blue Guitars) (2007)

Alternatieve titel: A Collection of Songs

Blues
Label: Edel

1. Where the Blues Come From (6:18)
  2. Too Much Drinking (4:52)
  3. Only a Fool Plays by the Rules (4:00)
  4. The Soul of My Father's Shadow (3:52)
  5. Lone Star Boogie (5:16)
  6. She's a Whole Heap of Trouble (2:30)
  7. If I Ever Get over You (5:08)
  8. Come Change My World (4:15)
  9. Lucky Day (5:08)
  10. Screw You and Your Deep Blue Sea (4:43)
  11. Clarkson Blues (5:09)
  12. Work Gang (4:32)
  13. Wild Pony (4:10)
  14. One Night with You (5:29)
  15. Born Bad (3:46)
  16. The American Way (4:07)
  17. Catwalk Woman (3:35)
  18. If That's What You Want (4:18)
  19. Gospel Trail (5:05)
  20. Till I Find My True Love's Name (3:30)
  21. Sometimes (5:00)
  22. Who Killed Love (4:27)
avatar van vigil
De best of van de lijvige box. Eigenlijk een onzin cd want je "moet" gewoon die prachtige 11 cd box in huis hebben als Rea volger.

avatar van musicboy
En is het een echte Best Of met de beste nummers, of is het een willekeurig samenraapsel?

avatar van vigil
van alles wat.

beaster1256
vigil schreef:

volledig mee akkoord , koop aub de volledige box van 11 cd's , fantastisch verpakt en voor een lage prijs , je zult er geen moment spijt van hebben

WPE
Nou....ik vind deze dubbelaar meer dan voldoende blues geweld.. Ik kan er niets aan doen, het is gewoon niet mijn ding. Zijn eindeloze stroom van blues projecten komen onderhand mijn neus uit. Boaring, very boaring. Geef mij Chris maar voordat hij zo ziek werd...
PS: maar over zijn stem valt niet te discussiëren, die blijft prachtig.