Digitalism - Moshi Moshi EP (2008)

Duitsland

6. Idealistic [A-Trak Remix]
  7. Pogo [Shinichi Osawa Remix]
  8. Zdarlight / I Want I Want [Live at the Bunker]
avatar van Sander14
Zalige EP van Digitalism, die enkel in Japen te verkrijgen is. Helemaal op het niveau van 'Idealism' en het smaakt naar een tweede album. I

avatar van Mr. Digitalized
Vorige week toegekomen in een grote enveloppe met japanse symbolen erop. Mijn moeder wist niet wat er gebeurde... En ik fier als een gieter met dit exclusief EP-tje!

avatar van Mr. Digitalized
Weet iemand trouwens waar ik een CD-versie van het 'Pogo Remixes EP' zou kunnen vinden? Officieel is die er namelijk niet (enkel 7" en 12") maar ik heb wel een PROMO CDM-rip op het net gevonden... bizar.

avatar van Sander14
Platenspeler aansluiten op je pc, opnemen, als mp3 bewaren en branden maar!

Lege post verwijderd.

avatar van gemaster
Toch wel erg fijne remixes. Prima EP'tje voor mensen die wat ander materiaal willen van deze heren na hun debuut.

JustaRascal
Is dit een soort.. voorspelling van een 2e album? Dat zou namelijk mooi zijn.