Molly Half Head - Sulk (1993)

1 stem

Label: Playtime

1. Vivid Whitsun (4:36)
  2. Barney (3:26)
  3. Promote (4:09)
  4. Just (3:27)
  5. Arty Breakfast (0:23)
  6. Bone Idle (3:44)
  7. Spectacle Clear (3:00)
  8. Taste of You (4:07)
  9. Hopscotch (3:24)
  10. Inkwell (0:37)
  11. Writing Time (2:46)
  12. Ginger Pat's Avenue (5:11)
  13. Toe to Sand (3:39)
avatar van TerryA
zie ook mijn andere opmerking van vandaag (9 juni 2009) bij hun andere album Dunce (uit 1995)

Molly Half Head - Dunce (1995)

dit album Sulk was een goed debut album uit 1993 met de hit indie single Barney

YouTube - Molly Half Head - Barny -

Het zal rond deze periode geweest zijn dat MHH getoured hadden door GB met Inspiral Carpets (met hun Revenge of The Goldfish album) - dan hadden MHH hun eigen tour gedaan met support van een onbekend bandje uit Manchester dan Oasis heete!

Ik weet nog dat rond de zomer van 1994 hadden MHH een gig gedaan in de Arena in Amsterdam ... een paar weken later speelde Oasis hun eerste uitverkochte gig in de Paradiso. zo gaar dat soms

MHH waren een zeer goed live indie band in een tijd wanneer hier in NL de hele Britpop scene nog niet door gebroken had