eLZhi - Euro Pass (2008)

Alternatieve titel: An Exclusive Tour CD

Uitgebracht in eigen beheer

1. Intro (1:19)
  2. That's That One (3:42)
  3. Fire (4:07)

met Black Milk

4. The Reason (3:53)

met Phat Kat

5. Talkin' in My Sleep (4:23)
  6. Save Ya (3:31)

met T3

7. The Know (2:54)
  8. High Off Life (4:43)
  9. Heart of the City Cuts (3:42)
  10. The Transitional Joint (Baby Girl Glow) (4:20)
  11. Dedicated (4:16)

met Trip

12. Motown 25 (3:54)

met Royce da 5'9"

13. Audio Cinematic (5:59)
avatar van Timo710
Hij staat er op! Save Ya is een enorm goed nummer, die ook erg lekker is om te draaien met dit lekkere weer .

avatar van jelmer19
Dit lijkt mij ook wel wat...
Binnenkort maar eens ff checken

avatar van jelmer19
Net mijn 2e luisterbeurt erop zitten en dit is toch wel een erg leuk albumpje.
Erg relaxte producties onder andere van Black Milck.
Maar Elzhi zelf kan er ook wat van. Een fijne Mc om naar te luisteren met leuke lyrics.
Tot nu toe 4,0 sterretjes

avatar van Rhythm & Poetry
Fijn album om te luisteren. Elzhi is een goed MC niet veel meer maar zeker niet minder. Producties liggen allemaal goed in het gehoor. 4 Black Milk's producties schieten er toch wel boven uit. Een ruime voldoende voor deze plaat.

Wooha! Dit is hip-hop zoals ik 'm graag heb..
Dikke beats van Black Milk en Elzhi die weet wat hij er mee moet aanvangen...

avatar van hiphopmaster
Met name door de positieve reacties hier op MM ben ik dit maar eens gaan checken. En ook ik ben enthousiast over Elzhi. Zijn rapas zijn dik in orde, maar het zijn vooral de producties die uitblinken!
Vooral That'sThat One is echt top! Andere uitblinkers zijn voor mij: Talkin' in my Sleep, The Reason (alleen jammer van het I Like It, I Love It gejammer!) en Motown 25.
High Off Life vind ik de misser op Euro Pass. De overige nummers zijn redelijk tot goed! Een dikke voldoende (3,5*)!!!

avatar van Timo710
Als je dit dope vind kan je zijn 2CD uit 2004 ook checken, staan een paar hele mooie nummertjes op!

avatar van Jeroen (JJ)
Bam, eindelijk weer mooi spul, dikke klappers op dit album, Black Milk laat Detroit weer eens aan de top staan, ben blij dat er nog goede klappers uit Detroit komen, blijf meer dingen uitbrengen. Luister vooral That's That One. En waar blijft nieuwe album van Slum Village??? ook weer Black Milk producties

That's That One

De fan-vid van Thats That one : http://www.youtube.com/watch?v=maLxAeZiK5s

|Joël|
^ Had je al gecomment, erg leuk gemaakt.
De beelden passen ook goed op het nummer.

avatar van MJ_DA_MAN
Hm, zie nu dat op deze ''tour-cd'' een aantal nummer staan die later ook op The Preface verschenen. Of stonden ze hier meer op voor de promotie van die plaat?

avatar van Harco
Dit was geen volwaardig album.

|Joël|
Een aantal nummers zijn nog een klein beetje aangepast op The Preface, al staan ze hier ook op in een "oudere" versie. Zo duurt Save Ya op The Preface een halve minuut langer en doen er meer gastartiesten op Fire mee.

avatar van MJ_DA_MAN
Harco schreef:
Dit was geen volwaardig album.
Dat begreep ik al .

avatar van Timo710
Ik heb een nekbreuk opgelopen aan Fire... Damn, die track is monsterlijk sterk.