A.R. Rahman - Lagaan: Once upon a Time in India (2001)

Alternatieve titel: लगान

India
Score
Label: Musicrama

1. Ghanan Ghanan (6:11)

met Udit Narayan,Sukhwinder Singh, Alka Yagnik en Shankar Mahadevan

2. Mitwa (6:47)

met Udit Narayan, Sukhwinder Singh, Alka Yagnik en Shaan

3. Radha Kaise Na Jale (5:34)

met Asha Bhonsle, Udit Naraya en Vaishali, Chorus

4. O Rey Chhori (5:59)

met Udit Narayan, Alka Yagnik en Vasundhra Das

5. Chale Chalo (6:40)

met Srinivas

6. Waltz for a Romance (2:28)
  7. O Paalanhaare (5:18)

met Lata Mangeshkar en Udit Narayan

8. Lagaan...One upon a Time in India (4:10)
  9. Roja * (3:19)
  10. Tu Hi Re * (7:15)

met Hariharan en Kavita Krishnamurthy

11. Dil Se * (6:53)
  12. Telephone Dhun * (5:40)

met Hariharan en Kavita Krishnamurthy

13. Hai Rama Ye Kya Hua * (6:58)

met Hariharan

14. Chhaiyya Chhaiyya * (6:40)

met Sukhwinder Singh

15. Rangeela * (5:34)

met Chitra

16. Kehana Hi Kya * (6:00)
  17. Maa Tujhe Salaam * (6:12)
  18. Bombay Theme * (3:13)
avatar van postpunker
Schitterende film ook.

Social_Mask
Beetje overgehypte film, ik zie m'n bericht staan bij MoMe, maar toch wat te hoog beoordeelt (zoals wel meerdere films..), maar tja boeien!!

Prachtige muziek, A.R. Rahman is toch 1 van de betere componisten die India kent. Het niveau van de scores is bedroevend slecht de afgelopen jaren. Rahman biedt hoop.

Vind het een beetje lastig om favorieten te kiezen, tijdje geleden dat ik dit gehoord heb. Maar ik herinner me het wel als een steengoede score.

neo
Tian Di Ying Xiong en Fire zijn toch wel zijn beste scores. Als je die nog niet kent, zou ik die vooral eens gaan luisteren.

avatar van Pooiertje
Social_Mask schreef:

Ga jij nou ineens allemaal bollywood scores checken?

Social_Mask
Ach jah, heel toevallig kwam ik erachter dat die ook hier op deze site staan. En aangezien ik opgegroeid ben met Bollywood films (heb er misschien wel tegen de 2000 gezien) en de muziek, ken ik best wel veel scores. Dus kan ik er net zo goed op stemmen, hé.

@neo; ik zal es kijken .