VOF De Kunst - De Griezel CD (1994)

Label: WSP

1. Het Verhaal (3:53)

met Aart Staartjes

2. De Glieber-Glibbertrol (3:24)
  3. Ben Je Bang? (2:29)
  4. Alle Monsters Vieren Feest (4:26)
  5. Monsters Te Koop (3:32)

met Barry Hay

6. Sprookje van een Spookje (4:25)
  7. Bang van de Bullebak (2:40)
  8. In het Donker (2:39)
  9. 's Nachts Is Alles Anders (2:39)
  10. Vette Spin (3:24)
  11. De Griezelbus (3:20)
  12. Het Monster van Loch Ness (3:11)
  13. Dolfje Weerwolfje (2:57)
  14. Krokodil in Bed (3:30)
  15. Heks, Heks (3:03)
  16. Het Gruizel Griezelfeest (4:32)
Erg leuke cd. 5 sterren omdat dit de cd is die me altijd is bijgebleven tijdens vakantie ritten toen ik kind was.
Jammer dat ie nergens meer te koop is!

sxesven
Oh jawel hoor... Vijf keiharde euro's!

Frostyx
Hahaha deze shit ken ik.
Slecht

avatar van MJ_DA_MAN
Ik heb deze ook . De Griezelbus kan ik nog zonder moeite in mijn hoofd afspelen.

Frostyx
Doe is ?

avatar van Madjack71
Deze voor 1euri meegenomen bij Blokker, leek me wel leuk voor in de auto met mijn dochtertjes...voor de broodnodige afwisseling van Mega Mindy, K3 en BiBa boerderij.
Zit op zich wel aardig in elkaar, grappige teksten.
Soms heb ik wel de neiging om een ander soort tekst te rijmen dan dat Nol zingt, zoals bijv. bij de Glieber-Glibbertrol

avatar van fabblwaps
Geweldige CD, had niet gedacht dat deze op mume zou staan.
Ik heb deze vroeger helemaal grijsgedraaid.
Alle nummers hebben leuke simpele teksten over allerlei griezelige situaties en wezens, hierbij worden vele verschillende muziekgenres gebruikt waardoor deze CD erg gevarieerd klinkt.

4* voor dit geweldige stukje jeugdsentiment.

Mijn favorieten zijn: Alle Monsters Vieren Feest, Bang van de Bullebak, Het Monster van Loch Ness en Krokodil in Bed.

Vooral Het Monster van Loch Ness is leuk met het schotse sfeertje

Ted Kerkjes
Bang voor de Bullebak is van Annie M.G. Schmidt.
YouTube - Wij zijn Bang voor de Bullebak
Echt lachen!
R.I.P., Hetty Blok

avatar van Slowgaze
'Dolfje Weerwolfje'

Deze ga ik nog eens kopen. Heb hier vroeger veel na geluisterd. Ook de berenboot probeer ik te vinden ?