Dosh - Wolves and Wishes (2008)

Electronic
Label: Anticon

1. Don't Wait for the Needle to Drop (3:31)
  2. Bury the Ghost (3:57)
  3. If You Want To, You Have To (4:42)
  4. First Impossible (8:58)
  5. Kit and Pearle (4:00)
  6. Wolves (3:58)
  7. Food Cycles (3:07)
  8. Keep Up Appearance (3:10)
  9. The Magic Stick (3:21)
  10. Capture the Flag (5:17)

tuktak
ik kan het album nog niet helemaal plaatsen, maar het klinkt eigenlijk wel erg lekker en anders dan anders. deze gaat zeker vaker in mijn cd speler belanden.

avatar van sluiswachter
Ik heb dit ook ontdekt via de luisterpaal, en hij ligt nu voor de tweede maal in de cd-speler. Lekker energieke pop/electronica met een jazzy feel als ik het zo mag noemen. Het verbaast me dat niet meer mensen dit opgepikt hebben, 't is toch best genietbaar. Misschien is het ontbreken van zang hier een reden voor? 4**** voorlopig.

avatar van Dreten Bukgat
een stuk minder dan zijn vorige albums, maar al bij al niet slecht... persoonlijk vind ik "pure trash" zijn beste plaat...

avatar van sluiswachter
bij nader inzien vind ik dit op jaga jazzist lijken, maar dan net iets minder goed.