My Chemical Romance - The Black Parade Is Dead! (2008)

Rock / Punk
Label: Reprise

1. The End (2:34)
  2. Dead! (3:17)
  3. This Is How I Disappear (3:51)
  4. The Sharpest Lives (3:17)
  5. Welcome to the Black Parade (5:05)
  6. I Don't Love You (3:47)
  7. House of Wolves (3:38)
  8. Interlude (1:01)
  9. Cancer (3:16)
  10. Mama (5:21)
  11. Sleep (5:31)
  12. Teenagers (3:03)
  13. The Black Parade Is Dead (1:00)
  14. Disenchanted (4:58)
  15. Famous Last Words (5:09)
  16. Blood (1:21)
avatar van Ephyon
En kerven maar

. Tweede keer dat ze dit trucje al doen.

avatar van leaatjee
huh? misschien een domme vraag, maar dit is toch hetzelfde als the black parade?

avatar van kaztor
Wat een domme titel!

Oftewel: Hoe melken we een succesvol album tot op het bot uit?

avatar van leaatjee
nog een vraag.. waarom zou ook maar íémand dit kopen? ik bedoel als ik een echte fan was had ik uit protest geen één cd meer van ze aangeraakt=] nouja.. dat misschien nog wel, maar iiv niet zoiets doms kopen...

niet stemmen dus?

avatar van chansadres
Het is een live-album met op de dvd 2 concerten. Ten eerste het Black Parade concert maar daarnaast ook een regulier concert:

1. "Welcome to the Black Parade"
2. "Thank You For The Venom"
3. "Dead!"
4. "The Sharpest Lives"
5. "This Is How I Disappear"
6. "Teenagers"
7. "I'm Not Okay (I Promise)"
8. "I Don't Love You"
9. "You Know What They Do to Guys Like Us in Prison"
10. "Famous Last Words"
11. "Give 'Em Hell, Kid"
12. "House of Wolves"
13. "Death Wish"
14. "The Ghost of You"
15. "The Jetset Life Is Gonna Kill You"
16. "Mama"
17. "Helena"
18. "Cancer"

avatar van NewYorkCityLight
Bleh, hij kan helemaal niet zo goed zingen. Hoef geen live album van ze.

avatar van Selustarius
Ik had eerst mijn twijfels maar nu ik het eenmaal gezien en gehoord heb, ben ik er zeer over te spreken. Sowieso krijg je flink waard voor je geld. 2 concerten op cd en DVD met nog een boel extra's. Beide concerten zijn zeer goed gedaan, en ondanks dat ik kan begrijpen dat sommige mensen de zanger niet mooi vinden zingen beschikt hij zeker over zeer veel techniek en dit laat hij live ook heel goed horen.

avatar van SGmania
live performance is goed op de dvd, en de cd is ook het beluisteren waard.... zeker omdat deze een van de beste live cd's is die ik de laatste tijd beluisterd heb... een 4*

avatar van KampF
Ephyon schreef:
En kerven maar

Kraspanda's!!

Pritje
Pffft, ja, echt owh laten we een leuke titel verzinnen nee dus. Ik weet niet maar misschien zijn ze gewoon erg inspiratie loos.

avatar van faithdead
Keertje gekocht toen ik in Polen was. Toch een kleine tegenvaller helaas. Vette band, maar dit kon me niet bekoren. 2