Hans Zimmer & John Powell - Kung Fu Panda (2008)

Duitsland / Verenigd Koninkrijk
Score
Label: Dreamworks

1. Hero (4:41)
  2. Let the Tournament Begin (1:58)
  3. Dragon Warrior Is Among Us (2:56)
  4. Tai Lung Escapes (7:05)
  5. Peach Tree of Wisdom (1:53)
  6. Accu-Flashback (4:04)
  7. Impersonating Shifu (2:17)
  8. Sacred Pool of Tears (9:50)
  9. Training Po (1:28)
  10. The Bridge (3:22)
  11. Shifu Faces Tai Lung (4:46)
  12. The Dragon Scroll (2:31)
  13. Po Vs Tai Lung (2:40)
  14. Dragon Warrior Rises (3:22)
  15. Panda Po (2:39)
  16. Oogway Ascends (2:03)
  17. CeeLo Green en Jack Black - Kung Fu Fighting (2:30)
avatar van JohnWilliams
Ik ben heel erg benieuwd hoe de mensen die hebben gestemd deze score hebben geluisterd? De film is nog geen eens uit. laat staan demo's. Dus ik wil een verklaring.

avatar van Florsi Florsa
Telepathie, instinct... je kent het wel.

neo (crew)
De score uitgaven is op 3 juni op de markt verschenen.

Dat bedoel ik.

avatar van JohnWilliams
Ik heb hem nou eindelijk ook beluisterd. Ik vind echt veel nummers prachtig. De japanse / chinese nummers zijn erg leuk. Ik vind vooral ook track 16 erg mooi. Dit deed met denken aan Singapore van Piriates door dat instrument wat een beetje op een vrouwenstem lijkt. Ik vind track 2 ook leuk, grappig vooral met die chinese deuntjes erin. Echt een leuke score, je kan horen dat Hans Zimmer er bij betrokken is met zijn violen en goeie ritme's. Ook kan je horen dat Powell heeft meegewerkt want sommige tracks waren echt voor hem geschreven! Een goeie score voor Kung Fu Panda!

avatar van Florsi Florsa
Hoewel ik niet veel van Zimmer af weet, vind ik deze score behoorlijk Powell klinken, met name die drukke nummers als Let the Tournament Begin, Training Po en Dragon Warriors Arise. Lekkere score.

avatar van JohnWilliams
Ja, Powell houd wel van slagwerk en dat zit er veel in. De score heeft dan ook meer trekjes van Powell dan van Zimmer op natuurlijk die mooie solo's na van bijvoorbeeld track 16. Dat is 100 % Zimmer!

fantastische score. zo mooi allemaal die nummers. ik hou van die japanse / chinese nummers. die zijn zo goed. Hans Zimmer & John Powell hebben het zeer goed gedaan. het is een van de beter scores.

avatar van thomzi50
JohnWilliams schreef:

Wat betekent dit? (En hoe klinkt dat dan?)