TeeBee - The Legacy (2004)

Noorwegen
Electronic
Label: Subtitles

1. Tsunami (6:27)
  2. Liquid Light [Teebee & Form Remix] (6:18)
  3. Padawan (8:02)
  4. Quiet Moment (Instrumenta) (6:02)
  5. Corpse (6:01)
  6. Sick! (7:10)
  7. Vengeance (7:38)
  8. Liquid Light [Original Mix] (6:59)
  9. Bounce * (6:27)
  10. Warehouse * (2:41)
  11. Life Continue * (5:11)
  12. All I Need * (3:12)
  13. So High * (2:25)
  14. Chapter 1 * (3:46)
  15. Human Reptile [Remix] * (2:32)
  16. Let Go * (3:16)
  17. Capable * (3:32)
  18. Black Mind * (3:22)
  19. Let the Bass Kick * (2:55)

met Future Prophecies

20. Guilty * (4:23)
  21. Evil Ways * (2:05)
  22. Dynasty Warriors * (5:43)
  23. Into Submission * (2:15)
  24. Padawan * (4:23)
  25. Uneasy * (3:59)
tuktak
topplaat van dj teebee, in de tijd dat hij nog de inspiratie had om originele muziek ipv productietechnisch de beste muziek te maken.
van quiet moment moment bestaat ook nog een of andere (volgens mij) nooit uitgebrachte teebee vocal remix. die plaat is werkelijk geniaal. dus als iemand hem toevallig digitaal heeft...(A)
op deze plaat zijn padawan, corpse en vooral vengeance de toppers. vengeance kan je heerlijk inmixen door de prachtige sfeer en opbouw.

avatar van nuf
nuf
Gewoon relaxte dnb van die man, als ik zin heb om even lekker te chillen met drum 'n bass op wordt het meestal deze plaat..

avatar van SpaceLee
wooow, vengeance is echt heerlijk!