DJ Teebee - Venom EP (2002)

geen stemmen

Noorwegen
Electronic
Label: Subtitles

1. Poison (6:51)
  2. So High (6:00)
  3. Into Submission (7:13)
  4. All I Need (6:31)
tuktak
een fijne ep, die totaal in de schaduw is komen te staan van een andere plaat die in het zelfde jaar is uitgebracht met guilty en capable, die beide behoren tot het allerbeste werk van teebee.
wat vooral op deze plaat opvalt is dat het tussen 2 top ep's in zit, waarvan de eerste dieper en steviger is en de laatste heel sferisch en mooi. deze ep lijkt daar een beetje in het midden van te zitten.
all i need bevat r&b samples en een heerlijke vocaal koorachtige sample. dit geeft wel mooi weer dat dit echt een tussenplaat is geworden. desalniettemin een zeer goede plaat, die vol zit met verrassing maar toch zeer toegankelijk blijft.