Milk Inc. - Land of the Living (2000)

Belgiƫ
Dance
Label: Antler-Subway

1. Never Again (3:36)
  2. Land of the Living [Radio Mix] (3:19)
  3. Walk on Water [H20 Radio Mix] (3:12)
  4. Don't Cry (4:10)
  5. Livin' a Lie (3:23)
  6. For No Reason (3:16)
  7. Sweet Surrender (3:55)

met Tony Hadley

8. Time Has Stood Still (4:26)

met John Miles Jr.

9. Midnight in Africa (6:18)

met K-Lab

10. Losing Love [Radio Edit] (3:23)
  11. Land of the Living [Kevin Marshall's Trance Remix] (6:39)
Electro_
Hoe kan deze hoes in vredesnaam op de site gekomen zijn?

Leuk album met voor het eerst de vocalen van Linda Mertens behalve Losing love, Walk on water en Land of the living.

avatar van Wib0__
Foute Hoes!
Muziek vn dit album, redelijk! Kleine 3,0*

Kevin-Raphaëll
idd lelijke hoes

matig muziek

avatar van Petterson
Haha, deze CD kon ik vroeger noot voor noot meezingen. En ach, als ik het nu hoor, vind ik het kutmuziek, maar brengt wel mooie herinneringen naar boven.

2 sterren

Aardige debuut CD.
Nu vind ik Milk Inc.'s muziek altijd al op elkaar lijken maar Livin' A Lie en Land Of The Livin' slaan toch wel echt alles! Livin' A Lie heeft PRECIES dezelfde opbouw als LOFL. Neemt niet weg dat het gewoon 2 goede nummers zijn.

Waarom Walk On Water zulke hoge ogen gooide weet ik nog steeds niet, vind ik één van Milk Inc.'s slechtste nummers.

Favorieten:
- Land Of The Livin'
- Livin' A Lie
- Midnight In Africa

avatar van NewYorkCityLight
Foutje: was natuurlijk niet de debuut CD!

Goed album. Staan wel een paar mindere nummers op. Ook een antal nummer die ik nog niet gehoord had. For No Reason is wat anders dan andere nummers, ik vind het wel goed. Never Again en Don't Cry vind ik wel goede nummers.

avatar van NewYorkCityLight
Toch wel een lekker CD'tje. Midnight in Africa is echt het hoogtepunt van de CD.

avatar van RogerV
Tja dit was tamelijk matige eurotrance. Maar op een of andere manier is die groep wel altijd succesvol gebleven met hetzelfde geluid.

Als 17 jarige vond ik het nog wel leuk overigens.

PriestMaiden
Kantje boortje deze cd, hier had het Regi de goeie zangeres wel al te strikken...