Dildo Warheads - Dildo Warheads (1994)

Belgiƫ

4. Ahead (4:09)
  5. Off the Hook (3:16)
  6. Town (6:45)
  7. The Truth (4:24)
  8. No One Takes My Soul (3:05)
  9. Regret (5:15)
  10. Significance (8:12)
  11. It's Too Late (3:19)
  12. Radiation (4:26)
avatar van berwt
Belgische grunge van behoorlijk hoog niveau herinner ik me. Is deze eigenlijk nog ergens te vinden? Heb er al hopeloos naar zitten zoeken.
Vooral Whore vond ik een bère geschift nummer.

avatar van vinejo
berwt schreef:
Vooral Whore vond ik een bère geschift nummer.

Heb die cd nu opstaan. Ooit gekocht in de jaren 90 en je kent dat, niet écht goed beluisterd.
Maar nu amuseer ik mij kostelijk met het blind uit de cd kast nemen en opleggen van platen die ik veelal jaren niet gehoord heb (mede door Spotify en zo).
Dus ja, vond dit direct heel leuk. Wel eerder poprock dan grunge zou ik zeggen.
Toen men bij nummer 6 in het Frans begon te zingen besefte ik met een Belgische groep te maken te hebben.
Want enkel Belgen kunnen zich tegelijkertijd zo goed in het Engels én Frans uitdrukken