Dominici - O3 a Trilogy - Part 1 (2005)

Folk
Label: Dominici

1. Introduction (2:59)
  2. Unwilling Volunteer (3:04)
  3. My New Land (2:34)
  4. I Found My Love (2:58)
  5. The Dream (6:56)
  6. A Day of Conflict (4:37)
  7. The Order Comes (4:02)
  8. The Plan (4:36)
  9. I Will Return (4:52)
  10. The Hand of God (4:40)
avatar van andnino
Waar de twee delen van de O3-trilogy klinken als een eigenzinnige variant op Dream Theater, klinkt deel één wonderbaarlijk genoeg als Neil Young. Nummers die geleid worden door de akoestische gitaar, en soms bijgezet worden met mondharmonica. Stiekem vind ik het beter dan zijn twee opvolgers.

avatar van rushanne
Lekker wegluisterende cd van Charlie Dominici, die wel altijd met het stempel Dream Theater zal blijven rondlopen. Toch heeft deze cd helemaal niets met dat soort muziek te maken. Enkel een akoestische gitaar en zijn mooie stem maken het helemaal af. Niet te lange nummers, waardoor de verveling geen tijd krijgt om toe te slaan.