Milk Inc. - Closer (2003)

België
Dance
Label: Antler-Subway

1. The Sun Always Shines on TV [Full Version] (4:37)
  2. Shine On (3:03)
  3. Time (3:14)
  4. Goodbye Says It All (3:14)
  5. I Don't Care (4:35)

met Silvy De Bie

6. Wish (4:18)
  7. Closer (3:54)
  8. Breathe Without You (4:20)
  9. November (2:53)
  10. Wide Awake (3:53)
  11. Nothing to You (3:24)
  12. Sleepwalker (3:33)
  13. Blown Away (5:06)
  14. Maybe (4:10)
Een zeer sterk album, buiten Blown Away is er niets slecht aan dit album. De pluspunten zijn Time, November I Don't Care, ...

Mijn top-5:
1. November
2. I Don't Care
3. Time
4. The Sun Always Shines On TV
5. Maybe

0,5
Verschrikkelijk slecht. Regi heeft ooit maar een ding goed gedaan voor de Belgische dance. Het oprichten van de groep: Flesh&Bones. Hij was beter daarmee verder gegaan in plaats van deze rotzooi.

avatar van Conway Twitty
[quote]NoMusicNoLife schreef:
Mijn top-5:
1. November

omdat die het kortst is?

Lost Highway
Als ik dit hoor schaam ik me om Belg te zijn.Nochtans heeft Belgie goeie dance-acts,maar dit is te slecht om waar te zijn.

@Housecat:Flesh and Bones was inderdaad een stuk beter,met name die single Rigor Mortis was erg leuk.

avatar van Arno
België heeft inderdaad een paar goeie dancegroepen, zoals Praga Khan, maar dan bands zoals Lasgo, Sylver of hier Milk Inc., zijn ronduit verschrikkelijk. 1* voor dit album

Ik heb ze wel 's live gezien op een personeelsfeest en ben toen heel hard weggerend.

avatar van Arno
Hier bij mij in de buurt is het elk jaar in augustus 'Rijversfeesten', dan treden er een heel pak bands als deze op (Milk Inc., Spring, X-Session..). Als ik dan zelf geen muziek opzet, hoor ik de optredens tot in mijn huis

Doet me denken aan Leidens Ontzet in Leiden. Ook meteen de enige plek waar dit soort muziek goed voor is; de kermis.

avatar van swoon
Dit is inderdaad verschrikkelijk slecht. Hoe dat mensen dit serieus kunnen nemen. Gisteren zag ik Regi op TMF nog zeggen dat hij vond dat hij met I don't care wel een commerciele zet had gedaan, maar doet hij dat niet altijd??Denkt die kerel nu echt nog dat hij iets alternatief is aan het maken? Dat is toch gewoon de zieligste(en lelijkste)kerel van Belgie, niet? En dan heeft hij ook nog Sylver mee opgericht, ook al zo'n slechte groep. Nee, dit zou ik al bijna 0.5* geven, met de hits alleen. Maar de rest van het album ken ik niet, en wil ik ook niet kennen, dus ik zal maar beter gewoon niet stemmen.

avatar van RogerV
0,5
Walgelijke kitsch

Hetzelfde trucje wordt 1000 keer herhaald en heeft nog geen houdbaarheiddatum van een jaar.

avatar van Wib0__
Een best lekker album!

Kevin-Raphaëll

eazyfan
Kevin-Raphaëll schreef:

heb er nog koppijn van
Ze krijgen wel het hele sportpalijs uitverkocht maar dat krijgen wel meerderen voor elkaar dus dat betekent niks.

Kevin-Raphaëll
hahaha idd eazyfan

toch vreemd vind ik

EVANSHEWSON
Kevin-Raphaëll schreef:

heb er nog koppijn van

Ook niet aan mij besteed, veel te oppervlakkig, het boenkt en er zitten beats in, maar dat is het dan ook.

Dwangbuis
Miskoop van jewelste. Iemand toch nog geïnteresseerd om 'm over te kopen?

chrismusic
Dwangbuis schreef:
Miskoop van jewelste. Iemand toch nog geïnteresseerd om 'm over te kopen?

ik bied 1 euro

Dwangbuis
1 euro voor één ster, we have a deal!

Ik vond het een goed album. Er stonden nummer op die ik nog niet gehoord had. Raar als milk inc fan. Linda Mertens is de beste zangeres van milk inc. I Don't Care (4:35) met Silvy De Bie vind ik wel een hele goed nummer.

PriestMaiden
Vroeger was ik verslaafd aan dit album, nu af en toe wel leuk om ies te 'checken'...

PriestMaiden
Maybe en November blijven mooie nummers.

PriestMaiden
Lyrics van I don't care gaan erover