Kate Ryan - Stronger (2004)

Belgiƫ
Dance / Pop
Label: Antler-Subway

1. Another Day (4:43)
  2. Only If I (3:53)
  3. Je Lance un Appel (4:04)
  4. The Promise You Made (3:28)
  5. Hands Up (3:43)
  6. I Like the Way (3:42)
  7. Scream & Shout (4:25)
  8. Can You Fix This (4:04)
  9. Start Me Up (3:34)
  10. Hurry Up (3:14)
  11. The Rain (3:22)
  12. We Belong Together (3:56)
  13. Hard to Reveal (4:09)
  14. Goodbye (3:12)
Ze heeft een nieuwe single 'Alive'. Heel leuk nummer!

avatar van Nicolage Rico
kellyclarkson schreef:
Ze heeft een nieuwe single 'Alive'. Heel leuk nummer!

Maar "Alive" staat niet op dit album...

Nicolage Rico schreef:
Maar "Alive" staat niet op dit album...

Alive komt op nieuwe album (gepland voor september) waar ook Je t'adore zal opstaan. Can't wait!

Ik hoop dat Nothing er ook zal opstaan.

kellyclarkson schreef:
Ik hoop dat Nothing er ook zal opstaan.

Uhu, Driving Away mag er ook op, echt een relax nummer.

Het album zal dus Alive heten en komt 15 september in de winkel te liggen. Buiten Je t'adore en Alive komt er ook de franse versie van Je t'adore op.

avatar van Gretz
Jammer dat op deze CD alleen maar Engelstalige nummers staan, een beetje Frans er tussendoor beviel me wel. De eerste 4 tracks en de laatste tracks steken er voor mij tussenuit, die krijgen 5*. Het overige stuk is voor mij 3* of 4* waard, en het album gemiddeld krijgt 4*.

Goodbye is een leuk nummer, verder vind ik het niet zoveel.

avatar van NewYorkCityLight
wat is dit voor een cover dan? http://www.amazon.com/Stronger-Kate-Ryan/dp/B0007OY3Y8/ref=pd_bbs_sr_3?ie=UTF8&s=music&qid=1214513542&sr=8-3
Die is toch veel mooier, is die de Amerikaanse versie?
(op zie larger image is hij nog mooier)

Ik zou de CD spontaan kopen voor die cover.

avatar van NewYorkCityLight
Ik ben helemaal geshockt dat Another Day geen single is geweest.

Dat is volgens mij wel het beste nummer dat Kate Ryan ooit gemaakt heeft... het overstijgd zelfs Désenchantée en I Surrender.

De muziek is super, de lyrics in het refrein zijn prachtig en het is gewoon echte dance, voor in de zomer aan het strand. (Dat strand-deel is trouwens bij het overgrote deel van deze CD zo, zoals bij Can You Fix This? en I Like The Way).

Maar een deel van de CD is zo-zo. Zo hadden alle drie de nummers met het woord 'Up' erin van mij niet op deze CD gehoeven en Hard To Reveal ook niet.

Andere nummers gaan wel, en zijn gewoon leuk op zichzelf, maar niet van hoge kwaliteit, zoals We Belong Together en The Rain.

De rest is wel goed aan te horen, zelfs de, als je 'm voor het eerst hoort een tikkeltje irritante ballade Goodbye.

De eerste 4 nummers vormen voornamelijk het hoogtepunt van CD maar Can You Fix This? en I Like The Way mogen er ook zeker weten.

Scream And Shout, wat ik nog niet heb genoemd, is gewoon een lekker dancenummer, maar het mist wel iets.

Deze CD komt op plek nr. 3 van haar CD's. Alive vind ik nog haar slechtse CD. Over het algemeen zeker geen slechte CD maar ik merk wel dat Kate dus niet van haar 'dance' af moet stappen want dan gaat het mis (al kan ze ballads nog best hebben).

Mijn favorieten?
- Another Day
- Je Lance Un Appel
- The Promise You Made
- I Like The Way
- Can You Fix This?

avatar van Emile93
O wat een schande! Ik kende dit album al redelijk lang en nog steeds had ik nog niet erop gestemd! Stronger is een heerlijk album wat niet snel gaat vervelen!