Ricardo Villalobos - Vasco EP Part 1 (2008)

Chili
Electronic / Dance
Label: Perlon

1. Minimoonstar (13:13)
  2. Minimoonstar [Shackleton Remix] (9:45)
  3. Electonic Water (12:55)
  4. Electonic Water [San Proper's 'It Ate My Quarter' Mix] (8:22)
avatar van dj maus
Shackleton steelt hier absoluut de show. Wat een ontwikkeling maakt deze producer door!

De originele Minimoonstar is een zeer relaxte trip maar heeft Villalobos heeft zo vaak de neiging om wat doelloos te zwalken. Shackleton maakt er een track met een kop en een staart van die het toch erg fijne orgineel nog eens moeiteloos overstijgt.

De twee versies van Electonic Water willen vooralsnog niet echt aarden. Daarom slechts een 3,5 voor het totaalpakket.

avatar van sander.
4 nummers, 44 minuten muziek. Weer een heerlijke trip EP van Villalobos, iets anders de vorige releases, maar het blijft geweldig.

avatar van Goodfella
De 'Full Session' van Minimoonstar gaat voor de Fizheuer-award en duurt 31 minuten en 43 seconden. De track blijft vrijwel beatloos, het blijft bij zo'n verdwaald fladderritme, maar de ambientstring komt zo veel beter tot z'n recht. Mooi, leuk Dat eigenwijze gefröbel van Ricardo blijft gewoon onnavolgbaar.

avatar van dj maus
Goodfella schreef:

en waar vinden we die?

avatar van T.O.
Op de nieuwe LP van Villalobos.