Shawn Jackson - First of All... (2008)

Label: Tres

11. Countdown
  12. Hate Down
  13. Maan Up!
avatar van jelmer19
De 2 clips die geschoten zijn klinken goed.
Op dit moment een release waar ik echt naar uit kijk.

avatar van Rhythm & Poetry
Vind Soopafly niet zo'n geweldig nummer, krappe voldoende. Maar Feelin' Jack is meer dan de moeite waard, ga dit album ook wel checken.

avatar van Chrisseh
Is trouwens gelekt...

avatar van Rhythm & Poetry
Ben na een luisterbeurt best wel te spreken over dit werk. Er wordt uitstekend op gerapt en de producties zijn leuk gedaan. Feelin' Jack vind ik de mooiste track, doet me een beetje denken aan het werk van Common op het album Be. Een solide album, met tracks die goed aan elkaar gewaagd zijn.

Edit:

Na nog een luisterbeurt heb ik hem op 4* gezet.

avatar van Osiris Apis
Mc doet me denken aan Theory Hazit.

Grappig dat je Double K (People Under The Stairs) hoort in de skits. Helemaal vreemd is dat niet, omdat Tres Records het label is van Thes One (ook PUTS).

avatar van jelmer19
Leuk album, zag em laatst nog in de Fame liggen maar heb em toen maar niet meegenomen.
Had er wel iets meer van verwacht maar dit is gewoon leuk om een keertje op te zetten.

avatar van Osiris Apis
Die beat van Soopafly ken ik volgens mij al ergens van. Little Brother , Foreign Exchange?

avatar van FunkyMonk
Dang; Feelin' Jack is some good shit. Geweldig chill nr.

avatar van hiphopmaster
Mwah, niet echt super dit.
How Ya'll Feel?? is nog wel aardige binnenkomer (na ruim twee nummer wordt er aardige beat ingezet met een heerlijke piano-sample).
Nummers zoals Maan Up!, Backstage en Feelin' Jack kan ik ook nog wel waarderen. De rest boeit me eigenlijk niet echt. Dieptepunt is toch echt wel de titelsong. 3*

Rene1979
Ik heb deze cd in een tweedehands bak zien liggen en meegenomen...Ik hou wel van deze stijl...Dus voor mij een 4 na een keer luisteren