Canada Offers Its Lakes to the Gods - Ciném Nieuw Lin Fa (2008)

Avant-Garde / Electronic
Label: Hoarse

1. I: Action Zankoku (7:54)
  2. Filming Reptiles Sunday Evening (1:46)
  3. II: Tabloid Material on Nitsch (4:25)
  4. Ciném Nieuw Lin Fa (3:43)
jeko
Ook een eigen brouwsel dit Sven, in iedergeval een lekker bruut werkje.

sxesven
Jep, Canada Offers Its Lakes to the Gods is mijn oudere project (ik heb dit oorspronkelijk in 2004 gemaakt). Heb 'm zelf ook altijd lekker bruut gevonden, dus vandaar maar eens een officiële release ervoor! Voorlopig de laatste van mijn eigen dingen op Hoarse geweest, hoewel er nog wat horsing in de planning staat (wel compleet anders dan Changzheng, overigens). Deze COILTTG is overigens inmiddels OOP (geen kunst met 5 stuks, maar toch ).

jeko
Ben ik toch één van de gelukkige die dit schijfje in bezit heeft.

sxesven
Haha, inderdaad! Koesteren die hap!

avatar van itchy
Vergeleken bij dit is Hoarsing lieflijke lentemuziek (op een positieve manier bedoeld overigens). Zieke shit hoor!

jeko
jij behoort tot één van de vijf gelukkige?

avatar van itchy
Ja!