Girl Talk - Feed the Animals (2008)

Electronic / Hip-Hop
Label: Illegal Art

1. Play Your Part (Pt. 1) (4:44)
  2. Shut the Club Down (3:06)
  3. Still Here (3:57)
  4. What It's All About (4:14)
  5. Set It Off (3:41)
  6. No Pause (3:12)
  7. Like This (3:21)
  8. Give Me a Beat (4:12)
  9. Hands in the Air (4:20)
  10. In Step (3:23)
  11. Let Me See You (4:03)
  12. Here's the Thing (4:45)
  13. Don't Stop (2:58)
  14. Play Your Part (Pt. 2) (3:25)
Iets minder dan zijn voorganger maar toch weer erg goed. Geniale combinaties zoals Radiohead met Jay-Z en Metallica met Lil' Mama (dat is een rapper, zo schijnt). Ik heb er overigens een dollar voor betaald, nog meer mensen?

avatar van Stapler
Ja wel een chick hoor.. Don't be affraid.

avatar van Yamato
Ik ga hier (nog) geen cijfer aan verbinden maar technisch zit het in ieder geval goed in elkaar en het concept vind ik ook wel leuk. Wat mij alleen een beetje tegenstaat is dat het heel wisselvallig is, sommige stukken zijn briljant andere stukken zijn haast niet aan te horen.

Ik heb hem bij de release overigens gratis gedownload.

JustaRascal
Leuk gemixed maar ergens in het midden wordt het toch een beetje eentonig en irritant.

Nihilisme
Dat laatste nummer is zooooo goed.

Zelfs Metallica wordt luisterbaar zo. Wat een fijn plaatje.

(verwijderd)
Gisteravond bij Uur van de Wolf een documentaire (Rip! A remix manifesto) over auteursrechten en daar werd veel verteld en ingegaan op Girl Talk, aangezien hij zeer veel inbreuk zou plegen. Sowieso een documentaire die aan te raden is, maar bij mij heeft het ook zeker de nieuwsgierigheid naar deze artiest gewekt Maar eens opzoeken

avatar van T91
T91
Die docu is zelfs uitgeroepen tot beste van de afgelopen tien jaar op het IDFA.

avatar van psychonaatje
LOL, ik ontdek dit net. Lil Wayne laten rappen over Nothing Compares 2 U...

avatar van hond racisme
Leuk mashup plaatje, maar is jammer genoeg te conservatief en te gemakkelijk. Zet ik liever 2manydj's op.