Nadja - Desire in Uneasiness (2008)

Canada
Label: Crucial Blast

1. Disambiguation (7:12)
  2. Sign-Expressions (13:16)
  3. Affective Fields (7:43)
  4. Uneasy Desire (15:16)
  5. Deterritorialization (18:51)
avatar van Mindshifter
Dronerock om bij weg te... dronen.

4 stemmen voor dit album tegenover 29 van Touched. Beetje bizar, aangezien dit net zo goed is en misschien nog wel beter. Iets levendiger door de drummer.
Wel drones, maar ook erg mooi, meer ambient gericht zeg maar.

Gallow
Ik verkies hem zelf ook over Touched, maar de donkere deken die over Touched heen ligt spreekt veel meer mensen aan, deze plaat klinkt over het algemeen veel simpeler en eenvoudiger, leeg en luchtig.

Ik verkies hem denk ik ook over Touched, maaar ik ben geen groot Nadja fan. Dan vind ik het solo werk van Aidan Baker boeiender, om maar niet te spreken over zijn Tim Hecker split.