Stray Cats - The Very Best Of (2003)

Label: BMG

1. Runaway Boys (3:04)
  2. Rock This Town (3:27)
  3. Stray Cat Strut (3:18)
  4. (She's) Sexy & 17 (3:32)
  5. I Won't Stand in Your Way (3:58)
  6. Look at That Cadillac (4:04)
  7. You Don't Believe Me (2:58)
  8. Storm the Embassy (4:08)
  9. Rumble in Brighton (3:15)
  10. Baby Blue Eyes (2:49)
  11. Lonely Summer Nights (3:21)
  12. Cryin' Shame (3:30)
  13. Wicked Whisky (2:19)
  14. Something's Wrong with My Radio (2:39)
  15. 18 Miles to Memphis (3:00)
  16. Too Hip, Gotta Go (2:37)
  17. Drink That Bottle Down (5:11)
avatar van LeRoi
Stukje jeugdsentiment. Tevens de band waarmee het besef van de wortels van de rock 'n roll (gene vincent, little richard, buddy holly,..., to name a few) duidelijk werd.

avatar van kaztor
Lekker plaatje. Persoonlijk liever dit dan een Elvis of Holly.
Setzer zet zoiets neer als geen ander.

avatar van Funky Bookie
Setzer is een uitstekende gitarist die te laat geboren is. Zijn liefde voor rockabilly levert een aantal hele leuke plaatjes op die mij vooral aan Jerry Lee en Elvis doen denken.

Nou dan heb ik goed nieuws, a.s. Vrijdag 24 Mei komt er een nieuw studio-album van hun uit genaamd "40",..genoemd naar hun 40-jarig bestaan, en 1 Juli komen ze voor hun reunie-tour naar de HMH, tegenwoordig AFAS -Live.