Gerard Joling - Bloedheet (2008)

Label: NRGY

1. Vanavond Gaat het Gebeuren (4:10)
  2. 24 Uur Verliefd (3:43)
  3. Ware Liefde (3:19)
  4. Bloedheet (4:43)

met Patricia Paay

5. Het Is Nog Niet Voorbij (3:37)
  6. Laat Me Alleen (3:53)

met Rita Hovink

7. Mijn Nummer Een (3:32)
  8. Ik Doe Geen Oog Meer Dicht Vannacht (3:53)
  9. Vrij de Hele Nacht Met Mij (3:19)
  10. Ik Hou D'r Zo Van (3:58)
  11. Het Is Altijd Feest (3:42)
  12. Afscheid Nemen Doet Zo'n Pijn (4:03)
  13. Volledig Uit M'n Dak (5:03)
Niet zo'n best album van onze Geer. Eigenlijk bevat het hele album slechts 1 leuk nummer en dat is 24 uur verliefd. Daar houdt het dan eigenlijk ook meteen helemaal mee op. Vooral het duet met Patrica Paay is vreselijk.

2 sterren voor onze Geer.

avatar van gemaster
Mooie cover, met dat hooi. Doet me een beetje denken aan de aflevering dat Geer en Goor op de boerderij waren.

Waarom komt dat programma niet gewoon weer terug en laat hij die vreselijke muziek voor wat het is?

avatar van Stapler
Het doet mij denken aan een smerige, vieze, ranzige, vunzige, vuile, smerige, vieze, ranzige, vunzige, smerige mop

bikkel
Je ontkomt er niet aan.Zelfs op Music Meter kom je haar tegen.
Een overdosis Gerard Joling is wat we krijgen hier in Nederland!

avatar van ForgottenSon
Het duet "Laat Me Alleen" is toch wel een mooi lied hoor, maar een blik op de titels doet me vrezen dat deze song tussen gladde nichtenmuziek staat geperst... da's niet zo leuk voor Rita en een belediging voor het lied.

"24 uur verliefd" slaat de valse klok met een vreselijke taalfout, foei en schaam je Gerard

avatar van kaztor
Ik Doe Geen Oog Meer Dicht Vannacht...

Lekker knalbaar fout album weer van onze eigen Geer

avatar van Fianosther
0,5
Wauw, zo mogelijk nog slechter dan z' n voorganger. Vrijwel alle liedjes hebben ongeveer dezelfde tekst en de muziek is ook niet zelf geschreven. Dat laatste hoeft natuurlijk niet perse slecht te zijn, maar het lijkt erop dat Joling er snel weer even een album uit moest persen en geen tijd had om ook nog al die muziek te (laten) schrijven.

avatar van Epitaph
Volgens mij is 't meer een kwestie van het ijzer smeden zolang 't nog heet (hot) is. Want hij is nu nog populair, onze eigen Gerard Jolig. Heb hier geen NRGY meer voor.

bikkel
Onze??????????????

avatar van Hans Brouwer
bikkel schreef:
Onze??????????????
AIs Gerard "van ons" is mag je ermee doen wat je wilt

avatar van Sjaan
Nummer 5 van de cd doet me vrezen dat we nog niet van hem af zijn....

avatar van catdog
Zijn single "Ik Hou D'r Zo Van" achtervolgd me overal waar ik ga.. wat een ongelovelijk fout nummer is het toch. Maar toch.. ik zing het iedere keer weer mee. Gerard snapt het helemaal...

avatar van Dutchi
Sjaan schreef:
Nummer 5 van de cd doet me vrezen dat we nog niet van hem af zijn....

Heerlijke opmerking

avatar van Timo-otje
Haha die album cover, snap niet dat zijn platenmaatschappij dit toestaat om dit in de winkel te gooien. Ik zou me kapot schamen met zo'n cover, kansloos werkelijk.

MindRuler
Enkele titels hebben toch wel een dubbele bodem.

Of zoals de Duitsers al over Gerard zeiden: Wir haben es nicht gewüsst.

avatar van Sjaan
Tis om te gieren......