Michael Giacchino - Medal of Honor: Allied Assault (2002)

Score

21. Failure A (0:24)
  22. Failure B (0:38)
  23. Mystery F (2:05)
  24. Action E (4:16)
  25. Aircraft Facility (3:31)
  26. Berlin (3:09)
  27. Main Theme (4:04)
  28. Main Theme Alternate (2:52)
  29. North Africa A (3:20)
  30. North Africa B (2:02)
  31. Schmerzen A (3:37)
  32. Schmerzen B (1:14)
  33. Schmerzen C (2:08)
  34. Snipertown A (3:21)
  35. Snipertown B (1:12)
  36. Snipertown C (1:48)
  37. Tigertank (3:23)
neo (crew)
De meest gedenkwaardige Medal of Honor score van Giachino, tevens ook de meest uitgebreide, 2 cd's neemt zijn score in beslag. Waar Underground publiekelijk erkend werd (kreeg nog wat prijzen), bleef dat bij deze vreemd genoeg uit. Natuurlijk weer de indeling in verschillende locaties/sferen, iets wat bij de eerste bv ontbrak. De action tracks stellen de talenten van de componist bloot als het gaat om spektakel en het goed kunnen omgaan met militaristisch thema werk.Enige kleine minpunt zijn de failures, die niet goed passen bij een voor de rest zo spannende score. 5 sterren

avatar van BoordAppel
Het past iig allemaal prima bij het spel. Een van de beste scores voor een spel dat ik ken. Maar ik ken het ook alleen uit het spel dus ik zal niet stemmen.

Euh Genre=Filmscore?

neo (crew)
Dat is een probleem inderdaad. Ik bedoel various artists soundtracks worden ook als ''filmscores'' aangeduid. En filmscore staat dus per definitie voor instrumentale score van een componist.Dan past het bij een game score nog meer dan bij het various Maar goed om nou allerlei subgenres te maken: game score, filmscore, serie score...

avatar van Jordy
Misschien moeten we maar "score" van het genre maken?

neo (crew)
En de various dan nog... Score slaat bij die cd's nog steeds de plank mis.

avatar van Jordy
Bij various kun je toch gewoon het meest voorkomende genre aangeven van de nummers die er op staan?