Amon Tobin - Verbal Remixes & Collaborations (2003)

Braziliƫ
Electronic / Jazz
Label: Ninja Tune

1. Untitled (5:40)

met Kid Koala

2. I'll Have the Waldorf Salad (6:28)

met Bonobo

3. Hot Korean Moms (5:06)

met P-Love

4. Ten Piece Metric Wrench Set (5:41)

met Steinski

5. Ownage (6:32)

met Doubleclick

6. Verbal [Prefuse 73 Dipped Escalade Mix] (3:14)
  7. Verbal [Topo Gigio Remix] (3:59)
  8. Verbal [Kid 606 Dancehall Devastation Mix] (4:39)
  9. Verbal [Boom Bip Remix] (5:12)
luxaflex
Tof album hoor! Ik wil deze absoluut nog in kast hebben [ipv de hardeschijf]! Vooral bij de eerste track, van Amon Tobin en zijn maatje Kid Koala, en de Prefuse 73 mix van Verbal kan ik niet stil blijven zitten! Gewoon suuper!

Cd is nog te krijgen via de ninjashop http://www.ninjatune.net/ninja/release.php?id=726 vinyl versie nie meer, kwam ook uit als 2 aparte 12", dus moeilijker te vinden.

avatar van Leonard91
Nog best een positieve meevaller, toen ik dit zag dacht ik dat het vast een soort b-kantjes zouden zijn maar dat is dus helemaal niet.
Daarnaast zijn de remixes goed te pruimen, een 3,5*