Rei Harakami - Opa*Q (1999)

Japan
Electronic
Label: Sublime

1. Glimglim (7:23)
  2. Chromatic Cliff (3:33)
  3. Double Flat (5:12)
  4. 300ml (Milk) (5:21)
  5. Triple Flat (6:19)
  6. Poof (3:50)
  7. V (3:14)
  8. On [Ian O'brien Mix] (6:27)
  9. Double Flat [Max 404 Mix] (6:25)
  10. 299ml (Gu-nu) * (3:51)
  11. Schw Schw * (10:11)
avatar van John Doe
Erg mooi album. Chillout met muzikaliteit. Lekker voor in de ochtend. De melodieën zijn origineel en gerieflijk en alles is met een goed gevoel benaderd. Met een specifieke artiest kan ik het moeilijk vergelijken. Het is misschien vergelijkbaar met werk van bepaalde melodie-begaafde idm artiesten, maar dan gekookt in een Japanse saus. De mix van Max 404 (een vrij goede Nederlandse producer) is een erg aangename afsluiter. (ik heb de bonustracks niet, ken ook geen versie waar ze op staan, maar het zal best, ze werden automatisch gevonden bij het toegevoegen).