1-Speed Bike - Droopy Butt Begone! (2000)

Canada
Avant-Garde / Electronic
Label: Constellation

1. The Day That Mauro Ran over Elwy Yost (6:31)
  2. Seattle / Washington / Prague 00/68/Chicago / Nixon / Reagan Circle-Fighting Machine (3:21)
  3. Yuppie Restaurant-Goers Beware Because This Song Is for the Dishwasher (6:46)
  4. Just Another Jive-Assed White Colonial Theft (6:21)
  5. Why Are All the Dogs Dying of Cancer? (3:35)
  6. My Kitchen Is Tiananmen Square (5:16)
  7. Any Movement That Forgets About Class Is a Bowel Movement (4:26)
  8. Untitled (0:26)
avatar van Onderhond
Mij aangeraden door Sietse als "apart breakcore gedoe", maar vind het verre van apart, laat staan breakcore.

Verder niet erg slecht, maar nogal duf, droog en erg braaf. 3*

Sietse
Deze ken ik niet, maar een andere moest ik zelf erg hard om lachen, weet alleen de naam niet meer. Het album dat ik bedoel staat wel op discogs denk ik, en staat daar volgens mij als breakcore aangegeven en het is soms inderdaad heftig, maar dan vooral heftig met een glimlach (meer een parodie op)