Theory Hazit - Lord Fire (2008)

Label: HipHop Is Music

1. Yeah Yall Introduction (1:05)
  2. Deep Breaths (4:09)

11. Together (1:56)
  12. Angel (3:23)

met Scribbling Idiots

13. Sonrise (3:25)
  14. Rags to Riches (3:20)

met Wonder Brown

15. Simply Ill (3:20)

met Klarity, Freddie Bruno en Sivion

16. It's Now (3:14)
  17. I Just Wanna Go Home (Vinmix) (3:40)
avatar van Rhythm & Poetry
Dit album is in zijn geheel geproduceerd door Vintage. Onbekend voor mij, maar een uitstekend producer. De oldskool sound wordt een aantal keer op een heerlijke manier naar voren gehaald. Theory Hazit bewijst keer op keer een uitstekende mc te zijn met een meer dan aangename stem. En dan staan er ook nog een paar prachtige featurings op deze cd, waaronder zijn hiphop maat Braille, Ohmega Watts en de Scribbling Idiots. Deep Breaths is tevens een van de beste nummers van dit jaar in mijn opinie.

avatar van jelmer19
Klinkt zeker weer leuk, net zoals zijn vorige album.
Een dikke 3,5 sterren en kan misshien nog wel stijgen. Het blijft een aangename rapper om naar te luisteren.
Tekstueel sterk en een fijne flow.

avatar van j.b.b.l
Net mijn eerste luisterbeurt gehad en het klinkt goed.Moet het nog een paar luisterbeurten geven dus deze komt in mijn volgende rotatielijst.

avatar van Osiris Apis
Net als zijn vorige een goed album. De producties van Vintage zijn stuk voor stuk uitstekend. Theory Hazit is op dit album ook weer vermakelijk.

avatar van hiphopmaster
Geen slecht nummer te ontdekken, dus dat is positief. Alleen echt uitschieters zijn ook niet te ontdekken. Hierdoor heb ik ook niet echt de neiging dit vaak te draaien. Leuk tussendoortje en dit verdient echt wel een voldoende. Ik zit dan ook ergens tussen de 3 en 3,5 ster. Ik rond hem af naar boven omdat Theory Hazit goed werk levert op wel leuke producties. Maar heel veel kippenvel krijg ik hier niet van hoor!

Rene1979
Wat si Theory Hazit toch een goede rapper. Heb wederom genoten van een album uit zijn handen!